Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 d'abril de 2022
0 comentaris

Metaverso en las agencies de viatges

El Metaverso, segons les prediccions de Jan Starcke, “permetrà ampliar l’experiència de viatjar. Podràs experimentar aquesta sensació sense necessitat de moure’t de casa teva: conèixer una destinació o un hotel abans de viatjar per saber com és, si respon a les teves necessitats. Actualment ja estem en aquest primer pas de realitat virtual, ja està disponible, però és com si compares un Iphone 1 amb el 13”.

Però fent una volta de rosca, a les empreses turístiques se’ls planteja una altra oportunitat, com ha destacat l’expert: “Vendre viatges al Metavers, encara que es preveu que el sector no sigui el primer a comercialitzar-hi la seva oferta, sinó el comerç minorista . Tot i que arribarà un moment en què les empreses hauran d’aprendre com operar al Metaverso, on podrem reservar el nostre proper viatge i pagar-ho”.

Jan Starcke, responsable per a la indústria turística de Meta, durant la seva intervenció a la Convenció online d’ITB Berlín 2022.
L’objectiu de Facebook, “i de totes les nostres xarxes”, segons ha detallat el seu directiu, “sempre ha estat facilitar que la gent es pugui mantenir en contacte amb els amics i familiars. El Metaverso, que no deixa de ser una altra plataforma per connectar amb la gent, és ara el següent nivell. Això no vol dir que deixem d’utilitzar aquestes xarxes socials, perquè en pot ser una extensió; podem seguir a prop de les persones del nostre entorn compartint el mateix espai, jugant o assistint junts a una conferència oa un concert”.

Però encara queda un llarg camí per recórrer “per desenvolupar allò que pot arribar a ser Metaverso, estimacions que compartim amb altres empreses, startups, etc., perquè hi ha tantes coses per explorar… Hi ha un gran potencial de desenvolupament per a creadors de contingut i responsables avenços tecnològics”.

Més informació sobre les possibilitats que obre el Metavers per al sector turístic a:

– El Metavers de Zuckerberg revolucionarà els models de treball

– El Metaverso, nou nínxol d’oportunitat per a les destinacions turístiques?

– Metavers desperta escepticisme entre els experts reunits a Web Summit

– Metavers: un univers irreal amb perills reals

– Metavers i NFT: oportunitat per revolucionar la fidelització hotelera

El que és clar és que, com ha resumit la seva entrevistadora, Catharina Fischer, “Metaverso no és una única plataforma, sinó que veurem diferents mons perquè altres actors seguiran a Facebook, de manera que podrem crear un avatar per consumir i connectar amb la nostra gent en un entorn privat i també de negocis. La idea és poder saltar entre tots dos mons, el real i el virtual”.

Finalment Starcke ha recomanat “no tenir por del Metavers, no cal tenir por del que ve perquè representa un gran potencial per a la indústria turística, sinó plantejar-te com en pots ser part, perquè serà un gran desenvolupament. A Meta som molt optimistes per totes les oportunitats que suposarà per al turisme” segons la agencia de marketing digital mentedigital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!