Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 d'abril de 2022
0 comentaris

Marketing per a nft

Amb l’arribada dels NFT, els creadors de contingut han trobat una nova manera de lucrar amb els seus treballs. No obstant això, és veritat que aquest no és un negoci tan senzill com el pinten; si fos així, qualsevol seria milionari. Si ets un artista o un altre creador de contingut, caldrà que aprenguis algunes estratègies de màrqueting per vendre NFT.

A continuació, t’explicaré com pot vendre els teus NFTs de manera efectiva. Tant se val si ets un artista digital o un altre tipus de creador de contingut, t’avanço el secret: saber on trobar el teu públic. Però millor segueix llegint, que ho veuràs tot en més detall.

1. Comparteix-ho a xarxes socials

Per començar, el trànsit orgànic és una cosa que mai no està de més, per la qual cosa et recomano des de ja obrir comptes a Twitter i Instagram per als teus projectes. Una manera d’anar guanyant seguidors és afegir enllaços cap a les xarxes en publicacions o fils en fòrums. Per descomptat, també caldrà que compleixis amb un pla de màrqueting a xarxes socials.

Les teves publicacions a xarxes socials han d’incloure informació sobre els NFTs, així com avenços dels teus propers projectes. A més, recorda que la millor manera de captar seguidors és a través del contingut creatiu, animant-los a participar i compartir. En general, l’objectiu de les xarxes socials serà crear interès i expectatives per les teves creacions.

>> Com crear un NFTs i guanyar molts diners
2. Organitza sorteigs
Els sorteigs sempre han estat una gran estratègia de màrqueting, sense importar el tipus de producte que vulguis vendre. En el cas dels NFTs, aquests són realment atractius, ja que els teus seguidors no voldran perdre loportunitat dobtenir alguns gratis i treure’ls guany en un futur. Per a tu, hi haurà una gran difusió, generaràs interacció i guanyaràs nous seguidors.

La meva recomanació és que organitzis el sorteig com a mínim una setmana abans del llançament del projecte, per generar expectativa, però també donar-li a l’audiència temps de familiaritzar-s’hi. A més, assegureu-vos d’establir les regles en funció dels vostres objectius; per exemple, una de les condicions pot ser compartir la publicació o etiquetar amics, servint de publicitat.

3. Fes transmissions en directe

D’altra banda, la comunicació directa és essencial per connectar amb els teus seguidors, per això et recomano investigar com fer un AMA. Per això, les transmissions en viu on els usuaris poden deixar les seves preguntes i obtenir respostes és una excel·lent opció. A més de servir-te per promocionar el projecte, també pots oferir més context i antecedents sobre aquest.

Com cal esperar, has de deixar la data de la transmissió en viu amb anticipació i obrir un espai perquè els usuaris enviïn les seves preguntes. Seleccioneu una llista amb les preguntes més interessants, però també assigneu una secció al final perquè facin les vostres consultes en viu. Com a extra, pots fer un sorteig entre els espectadors de la transmissió per animar-los.

> Tendències NFT, els béns virtuals que costaran milions

4. Uneix-te a grups NFTs
Quan es tracta de la creació de continguts i de com promocionar els meus NFT, l’autopromoció és clau per guanyar popularitat. És per això que et poden ser de gran ajuda les plataformes comunitàries com Reddit, Twitter, Discord, Quora, etc. Utilitza tots els canals possibles i no perdis l’oportunitat de popularitzar el teu projecte a través del boca a boca.

El principal avantatge d’unir-te a grups de NFTs és que podràs connectar amb persones interessades en aquest tipus de projectes des del principi. I a més de servir-te com a promoció, les comunitats NFT també són una bona opció per rebre opinions i retroalimentació sobre el teu projecte segons la agencia marketing digital madrid mentedigital.

5. Col·labora amb influencers

Les col·laboracions amb influencers són una excel·lent estratègia per promocionar qualsevol projecte, inclosos els NFT, per la seva gran base de seguidors i com són escoltades les seves opinions. Les col·laboracions poden ser beneficioses per a les dues parts, que gaudiran de connexions creuades.

Aquests poden influir en les seves audiències a favor teu, aconseguint connectar-te amb les seves comunitats. A més, se us ofereix l’oportunitat a l’usuari d’aportar crítiques constructives i crear un vincle tant amb els artistes com amb els influencers. Per descomptat, no n’hi ha prou amb triar qualsevol influencer, i és millor col·laborar amb un que ja conegui què és NFT en màrqueting.

6. Fes una pàgina web
Tot projecte seriós ha de tenir un lloc web oficial, sobretot si és un producte digital; és per això que el teu projecte NFT ha de tenir un. Aquesta ha de servir com a centre d’atenció, on els usuaris tinguin l’oportunitat de conèixer més sobre l’artista i el seu treball.

A més a més d’aportar credibilitat, cal recordar la importància que té una pàgina web per aplicar estratègies de màrqueting per vendre NFT. Els motors de cerca podran classificar la teva pàgina es

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!