Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
<!–
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Helvetica;
panose-1:2 11 6 4 2 2 2 2 2 4;
mso-font-charset:0;
mso-generic-font-family:swiss;
mso-font-pitch:variable;
mso-font-signature:536902279 -2147483648 8 0 511 0;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{mso-style-parent:””;
margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:Helvetica;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-language:ES;}
p.MsoFooter, li.MsoFooter, div.MsoFooter
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
tab-stops:center 212.6pt right 425.2pt;
font-size:10.0pt;
font-family:Helvetica;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-language:ES;}
a:link, span.MsoHyperlink
{color:blue;
text-decoration:underline;
text-underline:single;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{color:purple;
text-decoration:underline;
text-underline:single;}
@page Section1
{size:595.3pt 841.9pt;
margin:28.4pt 35.35pt 1.0cm 35.45pt;
mso-header-margin:1.0cm;
mso-footer-margin:1.0cm;
mso-paper-source:0;}
div.Section1
{page:Section1;}
–>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Taula normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Entrevista
publicada a Comunicació21 l’1 d’agost de 2008. En ressalto les següents
preguntes-respostes:
L’any que ve
compleixen 30 anys, tenen prevista alguna novetat destacable?
Per resumir-ho molt, les tres
grans novetats de cara a la temporada vinent seran: la remodelació i
potenciació de la revista Presència amb nou format, nou disseny, a tot
color, més continguts i planes; la sortida d’un gratuït mensual de gran difusió
anomenat Presència 30 Dies i la sortida de l’edició d’El Punt a
Ponent. D’altra banda, coincidint amb el nostre 30è aniversari, el 24 de febrer
de l’any vinent anunciarem d’altres millores que afectaran tant El Punt
en paper com la versió digital.
(…)
Quina estratègia ha
de seguir El Punt per continuar creixent, mantenir-se com a híbrid entre diari
nacional i diari comarcal, o tendir més cap a un dels dos models?
Primer, arribar on encara no
arribem i, per tant, sortir a Lleida com a primer pas. I al mateix temps,
aprofundir en la idea de diari nacional per edicions. Què vol dir, això? Doncs,
arribar a tot el Principat probablement amb deu edicions diferenciades en paper
i, paral•lelament, posar en marxa el projecte digital que estem preparant per
aprofundir encara més en la informació local.
(…)
Els estudis diuen
que la publicitat dels diaris s’esvaeix i que només augmenta en els canals
temàtics i les pàgines web. Com s’ho fa un diari que el seu altaveu digital és
Vilaweb?
Si bé és cert que la publicitat
als canals temàtics i pàgines webs està creixent molt en termes percentuals, si
ho mirem en termes absoluts, els ingressos publicitaris dels suports digitals
encara són la xocolata del lloro. És evident que cal estar amatent a aquesta
tendència, però avui per avui només els grans monstres de la xarxa hi fan
negoci, els mitjans se’n mig en surten i els petits, feina rai… A El Punt
estem treballant molt intensament en el projecte digital, perquè és el futur,
però pensem que encara tenim camí a fer en el paper. Amb Vilaweb varem fer un
acord d’aliança estratègica a partir del qual són la referència digital d’El
Punt.
(…)
Davant la crisi
existeix alguna possibilitat que amb els mitjans associats els vincles
empresarials es facin més forts per poder superar-la.
Aquesta crisi se superarà, com
s’han superat totes, però és possible que en el nostre ram provoqui canvis
estructurals. Des d’El Punt s’estan treballant diverses línies de
treball conjunt amb altres mitjans.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
Es una llàstima que dins d’aquesta entrevista no s’expliqui com es pot fer una edició a Lleida i es pugui rebre publicitat sense ser el diari de referència. Les centrals de compra de publicitat controlen la majoria d’empreses importants i tant sols hi posen publicitat en els diaris de major difusió. Aquesta distribució publicitària normalment la fan per difusió estatal i posteriorment provincial. Per cert, el tema de les central de compra de publicitat, la majoria son a Madrid, es un tema molt important i mai s’ha debatut a fons.
Set your own life more easy take the loan and all you want.