MARCÚS

(@marcroca)

13 de novembre de 2009
0 comentaris

Empresa: Les xarxes socials ens afectaran a tots, vols saber com?

“Les
xarxes socials ens afectaran a tots, vols saber com?”, amb aquest títol
la patronal vallesana CECOT, juntament amb la Fundació Terrassa.net i
l’Ajuntament de la ciutat han organitzat unes jornades divulgatives
dirigides a les empreses, amb l’objectiu d’informar sobre com afecten
les xarxes socials al món empresarial.

Presentat pel Sr. Santi Rius, assessor en
màrqueting on line, acompanyat del Tinent d’Alcalde de Serveis a les
Persones, Regidor d’Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa, Sr. Alfredo Vega, i del president del club CECOT de màrqueting i vendes, Sr. Joan Carles San José, s’han presentat quatre ponències i ha acabat amb una taula rodona
amb tots els participants debatent amb el centenar llarg de públic
assistent sobre qüestions, dubtes i comentaris que han sorgit [veure presentació].

Marc Cortés (Professor
del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE i Consultor de Roca
Salvatella) ha començat amb una excel·lent presentació sobre “Eines i tecnologies 2.0 per a l’empresa – Tipus de xarxes socials i utilitat per a les empreses – Els social media” [veure presentació].

Tot seguit, Ivan Caballero (Social
Media Estrategy de LINKS40, CEO de Thiklink, laboratori de comunicació
digital) ha presentat una ponència més breu sobre “Les xarxes socials professionals i la seva importància en la internacionalització de les empreses, el networking i el cross-marketing” [veure presentació].

Finalment, Marisa Iturbide (especialista en branding per Internet) ha explicat el cas del congrés LIFE de Lideratge en Femení [veure presentació], mentre que Màrius Cirera
(Community Manager de Munich Sports) ha presentat la llarga i reeixida
experiència d’aquesta empresa de sabatilles esportives a Internet i les
xarxes socials més concretament [veure presentació].

Però… de què s’ha parlat?

 

És important ser-hi, però cal conèixer l’entorn, saber què s’hi va a fer i actuar en conseqüència.
La Jornada anava dirigida a empresaris, per tant, a priori, podem dir
que no són gent –en general– molt avesada a la comunicació digital i
que té un objectiu clar: Fer negoci. Partint d’aquestes dues premisses,
els ponents han exposat de forma teòrica, però sense caure en la
docència, què són les xarxes socials i per què són importants. I, això
ha estat complementat amb l’exposició de molts casos reals que ajudaven
encara més a entendre com els afecta aquest nou paradigma a les
empreses.

Continua llegint a Escacc.

Comunitat Escacc:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!