L’any 2007, la tripulació japonesa va arribar a la meta amb un avantatge de dos hores i tres quarts envers la catalana. La Direcció es va tornar a reunir i després de fotre-li una bronca de cal deu en el Gerent, aquest no entenia com havien perdut ja que els japonesos varen repetir estratégia, 10 remers i un cap d’equip, i ells després d’un munt de reunions varen acordar que per tal de guanyà’ls la tripulació la composarien: 1 cap d’equip, 2 assessors de Geréncia, 7 caps de secció i 1 remer. La conclusió de la Direcció va ser unànim: el remer era un incompetent.
L’any 2008 després d’encarregar una innovadora canoa al departament de noves tecnologies, l’avantatge dels japonesos va ser de quatre hores. la direcció novament reunida per analitzar aquell desastre va comprovar que l’equip nipò continuava amb la mateixa estratégia: 10 remers i un cap d’equip, mentre que l’equip català, després d’una auditoria externa i l’assessorament especial del Departament d’Organització, va optar per una formació molt més agosarada: 1 cap d’equip, 3 caps de secció amb un plus de productivitat, 2 consultors d’Accenture i 4 guàrdies jurats que no treien l’ull a l’únic remer de la tripulació, al que ja havien represaliat per les derrotes passades traient-li el plus i els incentius.
Després de moltes hores de reunions varen acordar que per la propera regata, la del 2009, el remer seria o becari o treballador temporal, ja que en els informes que es varen fer de la darrera cursa, es va observar certa deixadesa en el remer de la plantilla, deixadesa que es podia titllar ben bé de passotisme, i de poc compromés amb el projecte, amb comentaris del tipus: “Tornarà a remar sa puta mare”, que va fer el treballador al arribar a la meta.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
PS: en veure el títol, he pensat que hi havia un perquè. El teu anglès és de la mega Acadèmia aquella dita USA, tan bo com el de qualsevol nordamericà. Com diria aquell… ¡què cabró !
Una abraçada