SÍLVIA CÓPPULO I TV3
Deixa un comentariFa dies que m’avergonyeixo quan veig els anuncis promocionals de la Cóppulo a TV3.
Des de la famosa declaració d’intencions socialista contra la “crosta nacionalista” dels mitjans de comunicació de la Generalitat, l’empresa ha anat perden professionals i omplin-se de mediocritats que no arriben al llistó anterior i tan sols serveixen al partit contractant.
La constatació més fefaent és la Sílvia Cóppulo, que, dia rere dia, va perdent radiooients en una mort anunciada. Catalunya Radio era l’emissora de radio més escoltada a les tardes. Amb la Cóppulo, l’Emissora Nacional ha arribat a les quotes mes baixes d’audiència, molt lluny del programa d’en Toni Clapes (RAC1) i del de la Gemma Nierga (SER). …
Certament, l’amanerament i el narcisisme de la Cóppulo han ajudat a aquest descens, però el que ha marcat resultats ha estat el seu compromís ideològic. Segons es pot constatar a Puntdemira la majoria dels seus convidats han estat socialistes.
He buscat alguna justificació a aquesta manca de rendiment, alguna explicació a la davallada en el bloc personal de la presentadora –que com treballadora que cobra de l’erari públic crec que hauria de donar- i tan sols he trobat algun article antiquat.
Segons un interessant estudi publicat a la Vanguardia del 06-03-10, la situació econòmica de TV3 es desastrosa. TV3 és la televisió autonòmica amb més empleats de tot l’estat, la que te un major cost per empleat a l’any, la que te més pèrdues. En els darrers anys ha reduït els ingressos i ha augmentat les despeses fins els 402 milions d’euros anyals. El dèficit d’explotació ha passat, des de l’arribada del Tripartit al Govern, dels 161 milions als tres-cents actuals, conseqüentment el govern l’hi ha hagut d’incrementar les subvencions fins arribar als 272,4 milions d’euros. Preveient-ne 330 per l’any 2010.
Aquesta malaurada situació econòmica i laboral trobaria justificació en la tasca lingüística que realitza l’emissora, si la seva audiència hagués crescut paral·lelament al increment del nombre d’habitants de Catalunya, però no ha estat així, i el resultat és decebedor. Quan el Tripartit va arribar al govern, l’audiència de TV3 era de 21.1 milions de persones, actualment és de 14.5 milions. Donar com excusa que han augmentat el nombre de canals amb la TDT no serveix ja que Televisión Española, amb les mateixes circumstancies, està augmentat l’audiència a Catalunya.
Amb aquesta situació econòmica, TV3 es dedica a fer anuncis gratuïts per promocionar Sílvia Cóppulo. Una competència deslleial a les altres emissores privades que amb el seu bon fer van augmentant l’audiència i que –llògicament- paguen la seva publicitat.
Fer anuncis promocionals de Sílvia Cóppulo per justificar les seva ineptitud i la decisió socialista d’acabar amb la “crosta”, és un insult a la decència política, i un menyspreu al contribuent que ha de mantenir el malbaratament.
Quina mala llet que teniu. és bona la tia. I no es casa amb ningú. Diu el que creu i aneu-li al darrere, com li han anat tots els partits. es molt bona professional i aquest que explica mentides de la COM simplement li te enveja. No pot firmar ni amb el seu nom.
Apa, siau.