iPod trencat

Deixa un comentari

Se m’ha trencat l’iPod. Simplement ha deixat de funcionar. He anat a K-tuin a veure si me’l podien arreglar i he quedat esmaperdut: m’han dit que no hi havia res a fer i que me’n comprara un altre. Com si fos barat!
Després d’eixir de la tenda he tornat enrere. No em podia creure que no tinguera ni una sola alternativa. Em diuen que feia dues setmanes, justes!, que el meu iPod havia eixit de garantia i que el disc dur de la màquina estava trencat i que no es podia fer res i que no es podia fer res i que no em posara més pesat. La veritat és que m’he sentit bastant maltractat pel responsables de reparacions de K-tuin.
En arribar a casa, ahir, vaig posar-me a investigar per la xarxa a veure què. I resulta que no està tan clar això. De moment veig el disc dur de l’iPod amb eines de reparació del disc. I sembla que és possible esborrar-lo i formatejar-lo de nou. No de forma senzilla però de moment es veu. Si estiguera mort no es veuria…
I tot això sense parlar d’Apple. Una setmana després d’eixir de garantia un producte que val un munt d’euros s’espatlla. Caram… com per a pensar-m’ho.

Aquesta entrada s'ha publicat en Sense categoria el 15 de desembre de 2005 per vicent

  1. K-Tuin són una mica impresentables, ja he tingut alguna esbatussada amb ells.
    T’aconsello que truquis a les portes de I+D Group (93 393 3930), que paren per General Mitre amb Augusta.
    Bonne chance!.

  2. … amb el servei tecnic de K-Tuin. Jo tambe n’estic fins als nassos. M’han fet trastades de l’alçada d’un campanar, i en canvi he vist com a alguns clients il.lustres (actors i periodistes (no es el teu cas es veu), els han posat quasi catifa vermella i els ho han solucionat tot a l’instant, fins i tot fent-los passar per davant d’altres clients simples i normals com jo mateix. Tambe trobo del tot injust que se t’espatlli un aparell i et diguin que t’ho tindran en X dies, quan a les empreses (ja se que paguen un preu especial) els ho fan quasi al moment. Jo m’he vist perjudicat moltes vegades amb aquest servei i l’unic cop que en vaig sotir una mica content va ser quan em vaig enfadar i els vaig muntar un numero (del tot legal i dins del meu dret) i visiblement acollonits per la representacio que vaig fer em van donar el que els demanava, que no era res mes que ja que per culpa seva m’havia quedat sense mac em fessin un preu especial en el nou que em vaig comprar en aquell moment ja que per a la meva feina ho necessitava amb urgencia.

    En fi, Vicent, que son un desastre i potser en sabran molt de macs, pero de tractar a la gent son del tot ineptes a mes d’uns maleducats.

  3. Sempre ho havia dit, fins hi tot quan treballava en una empresa d’assesorament en telemàtica, que la informàtica era una merda!
    Era crític amb el que venia, serveis, perquè exigia que els clients estiguesin contents.
    Perquè el lema de l’empresa era precisament, l’usuari sempre té raó. si un servei no funcionava el client tenia raó, tant obvi oi?
    Perquè venen els productes, no prou provats i els van perfeccionant a mida que es van venen.

    Això també pots aplicar en general al mercat… i qui ho paga és l’usuari..

    les coses són com són, encara que no ho semblin)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.