El CAC admet que hi ha hagut pressions, però defensa que el concurs ha estat impecable. El periodista Juan Varela escriu Más radio catalana para Cataluña. Fins i tot els companys espanyols que no participen de la Brunete mediàtica se n’exclamen. Però només s’explica pel desconeixement. A Catalunya, la ràdio de proximitat és molt potent. La ràdio pública i, més concretament, la municipal, molt nombrosa i arrelada. I, per acabar-ho d’arrodonir, la llengua d’aquesta ràdio de llarga tradició (recordeu el boom de les emissores municipals amb els primers ajuntaments democràtics) és majoritàriament la catalana. Aquestes dues anomalies en el context espanyol -molta ràdio pública i l’escenari de normalització de la llengua pròpia del país a les ones- no s’entén o no es vol entendre per interessos polítics i empresarials. D’aquí ve la campanya de criminalització del CAC, un organisme, per cert, massa desconegut pels ciutadans fins ara. Si ara el coneixen és interessadament.
Articles relacionats en aquest bloc:
Tresserras a l’ACN: “L’Estat incompleix impunement”
The Economist i la caverna mediàtica
Bona sintonia amb Godó
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
sembla ser que l’entorn de la COPE comença a tenir problemes de finançament, les grans empreses espanyoles prou feina tenen en trobar compradors con per patrocinar la Brunete mediatica…en fi, si em permets la confiança, tot això ho explico en un post: “I els russos ens treuran del damunt aquesta colla de garses”
http://tristanydepinos.blogspot.com/2008/11/i-els-russos-ens-treuran-del-damunt.html