Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

29 de maig de 2022
0 comentaris

Marketing

Esdeveniments virtuals

Encara queda molt camí per recórrer a nivell tècnic, però la contínua evolució i la capacitat per innovar i experimentar estan fent que aquests esdeveniments virtuals passin de ser avorrits i unidireccionals a crear plataformes on connectar-se, compartir coneixements i unir les persones.

A més, aquest tipus d’esdeveniments ens donarà facilitats a l’hora de comptabilitzar dades i el seguiment de clients potencials.

 

Publicitat programàtica a TV i wearables

La publicitat programàtica ha anat cobrant força al món del màrqueting des de fa alguns anys. És clar que la publicitat afí als gustos del consumidor és la que funciona millor i és hora que s’obri a nous canals com són les Smart TVs o els wearables.

 

Chatbots, intel·ligència artificial i realitat augmentada al ecommerce segons la agencia marketing digital

La intel·ligència artificial i l’automatització seran una de les claus per a aquest 2021 a les campanyes de publicitat.

Amb l’evolució de les IAs la utilització del chatbot per ajudar al nostre ecommerce l’experiència personalitzada en les compres és possible sense la necessitat d’un gran servei d’atenció al client.

Si a això li sumem la tecnologia de la realitat augmentada, l’experiència del consumidor als nostres ecommerce es converteix en completa.

 

Processament del llenguatge natural (NLP)
El processament del llenguatge natural intenta ajudar els sistemes de big data a entendre millor la informació obtinguda i permetre converses i interaccions més naturals entre el programari i els usuaris. D’aquesta manera, eines com els sistemes de veu intel·ligents i el reconeixement d’imatges es convertiran en tendència en màrqueting digital el 2021.

 

Videomàrqueting
El vídeo a demanda ha estat una de les grans tendències dels darrers anys i és per això que crear contingut publicitari en vídeo s’ha tornat una de les accions més efectives per promocionar marques a internet. Tant és així que Google Ads ha implementat una nova secció de TV a la seva plataforma publicitària, on els anunciants poden gestionar campanyes de vídeo per a plataformes de streaming.

 

Usuari com a generador de contingut
Amb les noves generacions de consumidors i RRSS, la comunicació de les marques amb lusuari ha canviat del tot. D’aquesta manera, sembla que una de les tendències a l’alça és que sigui el mateix usuari qui creï el contingut.

Les estratègies publicitàries dels departaments digitals de marques i agències de publicitat ja comencen a basar-se en contingut enfocat ja no només a l’usuari, sinó que aquest pugui ser partícip i acabar generant-ho.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!