Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 de juliol de 2018
0 comentaris

Las Metadescriptions

Disminuir el temps d’escriptura de les meta descriptions de pàgines web grans

El assegurar un bon posicionament d’una pàgina web no sempre és tasca fàcil, i menys quan es tracta d’una empresa que maneja una immensa xarxa de pàgines web, no hi ha temps suficient per a cobrir amb les meta descriptions que requereix cada lloc.

Els que han tingut l’oportunitat d’optimitzar mitjançant SEO una pàgina web gran, coneix que en aquest procés es poden suscitar dos segments, que s’anomenen com SEO tècnic tradicional o problemes d’escala segons aconsella un consultor seo.

El principal problema d’escala que ens interessa ressaltar en aquest article és que quan es maneja una pàgina web gran no és possible redactar cadascuna de les meta descriptions necessàries i que realment estiguin ben fetes.

A majors “clics” es facin significa que el lloc està tenint moltes més visites, i porta com a conseqüència, una millora en la classificació que fan els motors de cerca.

Per a un lloc web petit, és factible contractar redactors que s’encarreguin adequadament del contingut que es redacta en les meta descriptions, ja que invertirien el temps necessari sense que resulti insuficient, en redactar un text interessant i resaltante per als consumidors.

Quines solucions poden adoptar les grans pàgines web pel que fa als seus meta descriptions?
No obstant això, i com ja hem esmentat anteriorment, per a les grans webs resulta improbable cobrir aquesta demanda de redactar cadascuna de les meta descripcions, ni tan sols seria factible tenir a la seva disposició una quantitat de redactors, perquè acabaria sent un treball desgastant.

Una de les solucions més considerades per les grans pàgines web és l’elaboració de plantilles que serveixin de base o guia per a la redacció de les meta descripcions.

És una opció realment interessant que s’han de pensar les grans webs, ja que, si la seva decisió és no incloure una meta descripció en el seu contingut, Google forçada i automàticament ho farà i integrarà informació irrellevant o poc interessant a aquest, afectant l’optimització del contingut en els motors de cerca.

Un exemple de plantilla per a meta descriptions en el cas d’un hipotètic lloc web que ofereix molts productes en diferents pàgines, es podria plantejar alguna cosa per l’estil:
Compra (nom del producte) + des (nom de la botiga) avui, més una breu descripció del producte que s’està oferint.

Per això es planteja un esquema únic per a totes les meta descripcions d’una mateixa pàgina web que no tingui temps, inversió, o redactors suficients per escriure i dedicar-se a cadascuna d’elles com ho podria fer una petita pàgina web que compta amb menys contingut i té més control en la redacció del seu material.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!