Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 de febrer de 2022
0 comentaris

Funcions de una empresa de SEO

Per què serveix una agència SEO?

 

Aparèixer als primers llocs de Google és objecte de desig de qualsevol que tingui presència a Internet. Però és encara més rellevant si de la teva web depenen les vendes o la imatge del teu negoci. Alguna vegada has passat a la segona pàgina de resultats quan fas una cerca? En la resposta a aquesta pregunta s’amaga la importància cabdal que té estar “dels primers”. I això no passa de casualitat: necessites la feina d’una agència SEO que t’ajudi en un camí que, ja t’avisem, és llarg. Però divertit i apassionant.

 

Què és una agencia seo?

Comencem per allò essencial: què és el SEO?

El primer de tot que hem d’aclarir: SEO són ​​les sigles corresponents al tecnicisme anglès Search Engine Optimization, i que traduït literalment es refereix a l’optimització en els motors de cerca. Fer SEO és executar una sèrie daccions i tècniques que augmentin la visibilitat dun determinat lloc web. I això, en cristià, és fer tot el possible per portar-ho a les primeres posicions de Google. Encara que Bing o Yahoo també són motors de cerca, no ho oblidem. Aclariment important: per aconseguir l’anhelada medalla d’or en una cerca per Internet cal donar un cop de mà a aquests motors de cerca. És vital que els expliquem de què va el nostre lloc web i què trobaran els usuaris al seu interior. Si tot això que t’estem explicant encara t’agafa una mica verd, pots fer una ullada a la nostra guia bàsica de SEO per a WordPress.

 

I què fa una agència SEO?

 

Un cop ja t’hem explicat de forma ràpida el que pretenem amb aquesta estratègia, segur que -més o menys- ja t’estàs imaginant què fa una agència SEO. La seva funció primordial és conèixer totes les profunditats i secrets de l’algoritme de Google, propietari i senyor de les cerques mundials. En una agència SEO trobaràs diferents professionals formats en aquesta matèria i amb els coneixements suficients per determinar quina estratègia per posicionar-te necessites tu i la teva empresa. Tot i el que pot aparentar lassumpte en qüestió, no totes les agències SEO treballen igual perquè no és un treball robòtic ni mecanitzat. És una disciplina en línia en què poques coses es poden dir de forma taxativa. Possiblement, lúnica premissa que comparteixen tots aquests especialistes és que fer SEO és un procés que requereix de temps i paciència per veure resultats. I d’una inversió, és clar. Les presses no solen ser bones conselleres quan es tracta el primer lloc de Google. Tècniques de banda, hi ha quatre aspectes del treball d’una agència SEO més o menys comuns a qualsevol d’elles:
El procés descolta. El millor del món online sempre comença al món de veritat, al físic.

 

La teva agència de posicionament a Internet serà com un bon amic. Aquesta amistat començarà amb una reunió d’escolta on el client explicarà de manera detallada què necessita i espera de la seva presència digital. Amb aquestes conclusions, el més habitual és donar a llum un briefing.

Auditoria SEO: quan contractes un SEO, la paraula auditoria sortirà tard o d’hora. Si ja tens una web o un bloc (o les dues coses) voldrà entrar fins al saló i veure com estan a nivell de posicionament. Si tot aquest ecosistema no existeix, triarà i plantarà les llavors adequades perquè el teu nou lloc neixi, floreixi i es faci fort a mitjà termini.
Estratègia SEO o diagnòstic o, en poques paraules, com ho farem. D’una auditoria sempre en surten dues coses: la foto actual d’una web i el que s’hi pot fer. Els consultors SEO tracen estratègies personalitzades en funció de les teves necessitats per fer-te créixer. Lògicament aquestes accions es plasmen en els corresponents documents per donar-ne seguiment.
El mesurament és clau Ja t’ho hem avançat: desconfia si et diuen que una agència SEO et pot fer guanyar visibilitat en poc temps.

O almenys assegura’t molt bé del que t’expliquen. És habitual tractar amb clients que esperaven estar a les primeres posicions en qüestió de dies, o que es donen les mans al cap quan una actualització de l’algorisme tira en picat el nombre de visites. Dit això, podríem dir que una agència SEO també s’ocupa de contar-te tot això perquè puguis estar tranquil  En el seu dia a dia s’inclou -per descomptat- el mesurament de resultats i l’anàlisi del ja realitzat per millorar, millorar i millorar . Els SEO són ​​uns autèntics animals de la xarxa: saben com arribar fins a l’objectiu, però un cop aconseguit rastregen i pensen com fer-ho encara millor i valoren constantment el marge de progressió.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!