Hola Pere, pel què he vist i escoltat al Fòrum espai català de premsa, alguns diaris estan anant cap aquí, cap a grans diaris en paper de cap de setmana i forta aposta pel digital (…)
Però, he trobat moltes reticències en els editors catalans i molta falta d’informació. Si no veuen negoci a curt termini no donen el pas.
Allargarem l’agonia, però acabarem havent-ho d’acceptar. I, a parer meu, hi ha un error, i és voler fer negoci al digital amb mentalitat analògica, esperant que la publicitat ho faci tot.
Cal buscar nous espais de negoci, com oferir serveis de pagament paral·lelament a l’oferiment d’informació de qualitat.
Es va dir una cosa molt interessant: la importància de “La Marca”, ja que la gent no creurà amb un dispositiu com el paper, creurà amb una marca multiplataforma. Allà on vagis, la marca dirà el grau de credibilitat que tens, i això farà que la gent ho tingui en compte.
Salut!
PD. Algú més vol dir-ne la seva?
A l’AVUI li cal un canvi radical
El crim del caixer automàtic / El crimen del cajero automático
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!