Internet ha estat un “salvavides” segons que diu el director de Ràdio Sant Cugat del Vallès (…)
No hi penseu, no, en miracles, pel que fa a l’ús d’aquest totpoderós mitjà. Allò que permet és senzill: garantir que independentment de l’abast de l’emissor hom pugui escoltar l’emissora des de qualsevol indret on hi hagi una connexió amb la xarxa.
Un botó de mostra de l’esdevenidor que truca, ja, a la nostra porta, el tenim a Ràdio Sant Cugat: la seva reconversió en empresa multimèdia. Oferint notícies escrites; penjant els programes radiofònics; i també videos de baixa resolució. Curt una estructura empresarial generadora de continguts.
En Vicent Partal, d’altra banda, diu que el model per rebre informació ha canviat; ara els binomis clau són : global/comunitat; lineal/a la carta; i empaquetat/canal. En aquest sentit, el director de Vilaweb assevera que la ràdio és qui té, en tot això, els peus més ben posats.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!