Pere Meroño

Diari d'un eurocomunista del #PSUC

7 d'octubre de 2012
0 comentaris

Antoni Tàpies. Cap braços cames cos

Les obres seleccionades són testimoni d’un ritual establert per la condició d’un artista que envelleix, limitat pel cos i els sentits però empès per un desig incessant de treballar (…)

Cames. Cos amb ics. Home. Membres. Creu i copa. Quatre claus. Imatge i cadira. Rostre. Crani dibuixat. Cos i bastó. Triangle i serp. Cos. Cos rogenc. Escrit sobre cos. Esbós i xifres.Nu. Parla. Retrat. Cames i AT. Dues formes. Llop…

Art / Expressar i combatre el dolor
. Susanna Portell:

“Si cal comprendre que la vida és dolor, a fi de trobar els camins de la seva superació, a pocs mesos de la seva mort afirmava (Antoni Tàpies) la necessitat de compensar el dolor amb l’amor. De dolor, d’amor, de crits, de tendresa, d’abraçades, de ferides, de silencis, de creus, de matèria i esperit, de fragilitats, de plaers solitaris, de cossos que s’enllacen, d’esperes i desitjos, de fruïcions i patiments ens parlen aquests darrers treballs de la seva vida”.

 

. “Antoni Tàpies. Cap  braços  cames  cos”. Fins el 4 de novembre de 2012. Fundació Antoni Tàpies. Barcelona.

 

  http://twitter.com/perermerono

 

CANIGÓ, setmanari independent dels Països Catalans

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!