The New York Times ha donat el pas, ara ja és accessible gairebé tota la seva informació de forma gratuïta -ja que no tenir accés gratuït redueix les visites, i el què es porta ara és la
publicitat (tot i que
els bàners no acaben de ser la solució!)-. Donarà aquest pas aviat
LaVanguardia.es? Tard o d’hora, per molt conservadors que siguin, crec que ho acabaran fent. I, en aquest món del
periodisme digital, qui no córrer vola, i millor ser dels primers que apuntar-se al carro quan ja tothom s’hi ha apuntat. Encara que, tot sigui dit,
ElPais.com s’hi va apuntar tard, però se n’ha sortit molt bé (invertint molt, és clar).
En resum, dóna més pasta la publicitat que les subscripcions de pagament.
PS: Ja us podeu subscriure al Bloc Marcús (Newsletter): Només
cal que aneu a sota de tot de la pàgina d?aquest bloc, poseu la vostra adreça
de correu electrònic i rebreu un mail per activar-lo. Un cop l?activeu, anireu
rebent les novetats del bloc a mesura que aquest es vagi actualitzant.