MARCÚS

(@marcroca)

18 de setembre de 2007
0 comentaris

Després de The New York Times, LaVanguardia.es?

The New York Times ha donat el pas, ara ja és accessible gairebé tota la seva informació de forma gratuïta -ja que no tenir accés gratuït redueix les visites, i el què es porta ara és la publicitat (tot i que els bàners no acaben de ser la solució!)-. Donarà aquest pas aviat LaVanguardia.es? Tard o d’hora, per molt conservadors que siguin, crec que ho acabaran fent. I, en aquest món del periodisme digital, qui no córrer vola, i millor ser dels primers que apuntar-se al carro quan ja tothom s’hi ha apuntat. Encara que, tot sigui dit, ElPais.com s’hi va apuntar tard, però se n’ha sortit molt bé (invertint molt, és clar). En resum, dóna més pasta la publicitat que les subscripcions de pagament.

PS: Ja us podeu subscriure al Bloc Marcús (Newsletter): Només
cal que aneu a sota de tot de la pàgina d?aquest bloc, poseu la vostra adreça
de correu electrònic i rebreu un mail per activar-lo. Un cop l?activeu, anireu
rebent les novetats del bloc a mesura que aquest es vagi actualitzant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!