Republicans i Independentistes

Bloc personal de Carles Macian

28 d'abril de 2007
0 comentaris

Comença la precampanya

Ja hem tingut el primer "round" de la precampanya amb el debat dels 5 alcaldables en desconnexió a TVE.

El primer debat televisat de les municipals de Barcelona ha servit només per a escalfar motors. A banda de la pèssima conducció del debat per part de Lorenzo Milá (els telenotícies engagé se li donen millor, la veritat), només vull destacar dos elements:

Només es presenta un candidat catalanista: Jordi Portabella. La reivindicació feta per la Imma Mayol no és creïble i el suposat candidat "nacionalista" ha preferit ser només el "suposat" candidat del canvi. Canvi, cap on?

Només es presenta un candidat amb coneixement i projecte suficient per a ser alcalde: Jordi Portabella. En el marcador de les idees i de les propostes va guanyar per golejada, davant un Jordi Hereu que va jugar a la defensiva institucional (sóc l’alcalde i no em cal dir gran cosa més), una Imma Mayol oportunista i encartonada (el 2003, la reina de la pau, ara la reina del canvi climàtic) i un Alberto contundent però restringit (només dues idees, seguretat i Espanya, Espanya i seguretat). Desgraciadament, el líder de l’oposició i abanderat del canvi, va deixar el seu comptador de propostes gairebé a zero.

Per a que aneu fent boca, unes quantes píndoles en forma de vídeo (tenen sorpresa al final…)

– Mercats (enllaç)

– Mobilitat (enllaç)

– Aeroports (enllaç)

– Espais verds (enllaç)

– Treball (enllaç)

– Família (enllaç)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!