AixòToca.cat

El bloc de www.aixotoca.cat - La visió més divertida de l'actualitat

28 de novembre de 2007
Sense categoria
0 comentaris

El ribot del Guerra arriba a l’anunci de Freixenet

Martin Scorsese, flamant director novaiorquès que ha dirigit el proper anunci nadalenc dels Caves Freixenet ha decidit prescindir de les mítiques bombolles per a l’edició d’enguany. Segons ha pogut saber aquesta redacció aquesta no ha estat una mesura artística del director de Taxi Driver. La decisió s’ha vist forçada per la retallada de l’Estatut aplicada per Madrid. Concretament l’epígraf 14.11 de l’annex segon del tercer volum de l’Estatut preveia constituir les bombolles Freixenet com emblema nacional català, però el ribot de Guerra va decidir modificar el redactat i prohibir l’exhibició pública de tan infame simbologia. Des de llavors les bombolles que (…) s’exhibeixin en públic seran tancades a Wad Ras 40 anys per, posteriorment, ser jutjades per la sempre justa i imparcial Audiència Nacional. Joaquim Putejat (en aquest cas pel ribot de Guerra) ha exigit el retorn de les bombolles “i de les seves cuixes i corbes que treuen l’alé”.

Font: www.aixotoca.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!