Els “Palma Airport Transfers“, són un tipus de trasllats que és van Fer Molt famosos a principis de la dècada dels 70.
Els Usuaris d’aquest tipus de serveis, eren (i són) Turistes; sobre tot d’Angleterra i Alemanya.
No obstant això, aquest tipus de serveis, abans eren oferts per dues o tres empreses de busos (locals), bàsicament els trasllats eren rutes pre establertes entre l’Aeroport de Palma i els distints hotels de Mallorca. De fet, totes les línies i freqüències estaven degudament sincronitzades amb l’Aeroport. En aquests anys, era molt més fàcil tenir una sincronització per oferir aquests trasllats. El que abans eren busos programats amb els vols dels clients, anys després van ser minibusos programats amb el client, amb el seu vol. D’aquí, es va començar a usar més els coneguts Palma Airport Transfers.
Amb el boom dels anys 60, l’arribada dels turistes ha estat exponencial fins a l’any 2000. Cada any es batien rècords, del que fos. Semblava que no hi hauria sostre. I això que vivim en una illa.
Va ser a causa de la massificació turística (provocada), que a poc a poc els clients volien fugir de la massificació. I emepzaba, com no, a l’aeroport, a l’haver de pujar amb altres turistes en un autocar. Així que poc a poc van ser demandant taxis privats, i minibusos. Un nou model de negoci estava naixent. 89Transfers explota a dia d’avui aquest model de negoci, que segueix sent vàlid fins i tot gairebé 40 anys després.
Nombroses companyies especialitzades a Palma Airport Transfers, entre elles, 89Transfers, ofereixen serveis personalitzats per als clients que desitgin reservar el seu trasllat per l’illa de Mallorca.
Els avantatges són òbvies: comoditat, privacitat, exclusivitat, rapidesa, tranquil·litat …
Tot això és pel que treballa diàriament 89Transfers.com
Si bé és cert que sembla que el turisme s’ha estabilitzat i no té aquest creixement tan esbojarrat dels primers 30 anys, Mallorca és capaç de regular un turisme amb xifres molt altes, que mantenen una regularitat a nivells alts. És a dir, no existeix aquesta ocupació total de la qual gaudia fa 10 anys, però alhora, ha aconseguit estirar la temporada estival. És a dir, s’ha allargat pràcticament 2 mesos.
El 2020 i els propers 5 anys, aquest model seguirà sent totalment vàlid. El handicap és que les empreses hauran de fer-ho molt bé, ja que hi ha moltíssimes (més que mai) i només les millors podran obtenir els beneficis esperats. La competència sempre és bona, però de vegades tenim la sensació que no es fan els estudis de mercat corresponents, i per això, moltes de les empreses de transfers no són reeixides.
Potser en un futur més lejando (15-20 anys) les empreses exitoses hauran de fer grans canvis en la forma d’oferir el servei per poder seguir en la carrera.
Qui sap? minibusos conduits de forma autònoma?
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!