BLOG DEL BIC (CLR*CDR) 2002

VISQUEM LA INDEPENDÈNCIA: Per assolir-la sols ens calen tres coses: L'Anhel, una estelada i el "PROU" definitiu. CLR*CDR/BIC: Reafirmar el 1r d'octubre, completar la DUI, assegurar el català.

16 de març de 2006
Sense categoria
0 comentaris

RAMON BARNILS “Si no ho fem saber a tothom …”

Si no fem saber a tothom el Projecte de la Independència … Si no fem saber a tothom la realitat i la il·lusió dels Països Catalans (la nostra terra) …

Qui ho farà aleshores? Companys de la Catalunya Nord, companys de la Franja, companys de les illes, companys del País Valencià, companys d’Andorra, companys de l’Alguer, companys del Carxe, companys catalans del món sencer!

Salvador Molins i Escudé (President de Som 10 Milions/Mou-te per Catalunya/Nació Catalana, President del BIC, Conseller de Catalunya Acció)

IN MEMORIAM d’algú que no vaig tenir la sort de conèixer: RAMON BARNILS, un estel en les nits del desert català!

………………………………..

Cinc anys sense Ramon Barnils
Un acte recordarà el periodista: Fa cinc anys que es va morir el periodista Ramon Barnils (Sant Cugat del Vallès, 1940-2001), un dels periodistes més importants de les darreres dècades i un referent intel·lectual per a més d’una generació. VilaWeb us ofereix un recull d’enllaços relacionats. Demà al vespre el ‘Grup de periodistes Ramon Barnils’ ha organitzat l’acte ‘Bar-Nils’, a l’obrador del bar-restaurant Horiginal de Barcelona, i preparen una exposició i un llibre d’articles. [+ article a Vilaweb]

He extret de la web "Contrastant" el següent article de Ramon Barnils:
 

"Una etiqueta que vengui 
 
Sembla que comença a prescindir-se de la marca de "PPCC" en actes polítics d’abast nacional. Excel·lent: essent generosos, deu ser el cinc per cent de la dotzena de milions de connacionals que se sent identificat per aquesta marca; un u o un dos per cent que hi és contrari. En canvi, més del noranta per cent no hi va ni contra ni a favor, senzillament no sap què indica, ni exactament ni aproximadament.

Si en democràcia es guanya convencent la ciutadania que voti un determinat programa, un determinat partit -un determinat producte-, és tècnicament impossible de convèncer-la que voti -que compri- un producte, un programa, etiquetat amb unes sigles que la immensa majoria de votants, de compradors no sap què vol dir -ni tan sols aproximadament.

No en digueu Ianquilàndia, només ”estats units”; ni Rússia, només ”unió de repúbliques”. Ni Àustria, sinó Osterreich -imperi de llevant-. Ni Anglaterra: ”reialme unit”. I a vendre.

 Ramon Barnils "
    
  (Eus ací la importància de tenir presents contínuament als Països Catalans i de treballar per la seva reunificació confederal i la seva independència.)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!