Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 de novembre de 2018
0 comentaris

Webs responsive

La importància d’una pàgina web responsive

El “Responsive Design” és un concepte que s’ha posat últimament molt de moda en tant a les pàgines web es refereix. Però, per què és tan important que una web tingui un Disseny Responsive? La resposta és molt senzilla: un web ha de poder adaptar-se a les diferents resolucions de pantalla dels dispositius que són usats amb més freqüència.

Com podem observar al nostre voltant o fem nosaltres mateixos, cada vegada és més comú que els usuaris d’internet consultin pàgines web a través del seu telèfon mòbil o d’una tablet i, evidentment, no és el mateix veure la imatge a través d’una pantalla panoràmica, com ens ofereix un monitor d’ordinador, que en una pantalla vertical com la d’un mòbil. Per això ha nascut la necessitat que el contingut d’una pàgina web pugui adaptar-se a tot tipus de pantalles i resolucions.

 

D’aquesta manera, aquestes són alguns dels avantatges que ens ofereix aquest tipus de disseny:

Millor experiència per a l’usuari. A l’ajustar automàticament el contingut del web al dispositiu, els usuaris veuen amb claredat les imatges i els textos sense necessitat, per exemple, de fer ús del zoom.

Millor posicionament. En existir una sola URL per a les diferents versions, no es duplica el contingut, de manera que els motors de cerca no penalitzen. A més, com més dispositius abast a cobrir un web fent ús d’aquest disseny, més gran serà el trànsit que rep, arribant a un major nombre d’usuaris.

Més efectivitat. Es produeix un increment de visibilitat si la consulta es pot fer pràcticament en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu sense necessitat d’esperar a l’estar davant de l’ordinador per rebre la informació de la forma més adequada.

Per tant, el Disseny Responsive s’està convertint en una característica fonamental per a una pàgina web. Si una empresa disposa d’una pàgina web amb aquest tipus de disseny demostra la modernització i la professionalitat de la mateixa i és capaç de proporcionar a l’usuari una experiència còmoda i fluïda pel que fa a la consulta de continguts. A més, si a l’usuari li agrada el que veu, més temps romandrà a la pàgina. Si per contra la web és “antiquada”, es pot veure minvat l’interès de qui la consulti.

Judith sauch:seo barcelona experta en posicionament web

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!