Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

15 de gener de 2021
0 comentaris

Tendencia SEO 2021

El seo del 2021
 La intel·ligència artificial jugarà un paper més important en el SEO La intel·ligència artificial (IA) està canviant la forma en què les persones interactuen amb el contingut en línia. I l’algoritme d’intel·ligència artificial de Google és necessari destacar-ho.
Presentat fa uns anys, l’algoritme, anomenat RankBrain, té un paper important en els factors de posicionament de Google per als resultats de cerca (SERP). Greg Corrado, un científic sènior de Google que va ajudar a desenvolupar RankBrain, ha destacat anteriorment la capacitat única de l’eina per aprendre: “Les altres senyals, que estan totes basades en descobriments i coneixements que les persones han tingut en la recerca d’informació, però que no hi ha aprenentatge “.
Això probablement significa que RankBrain només millorarà amb el temps, fent de la IA una de les principals tendències de SEO a observar. Llavors, la gran pregunta és, com optimitzes la teva SEO per RankBrain? Si bé el gegant dels motors de cerca no compartirà detalls, els experts creuen que els senyals de l’experiència de l’usuari són un factor determinant i principal. Es podrien incloure factors des de la taxa de clics fins al temps a la pàgina.
Per a això, necessites captivar i involucrar els lectors amb contingut útil i ben organitzat. L’eina de on-page SEO checker pot ajudar-te a avaluar el potencial d’una pàgina basat en aspectes com llegibilitat, backlinks i més. 2. La recerca per veu afectarà les consultes de cerca Gràcies a innovacions com l’Assistent de Google, Siri d’Apple i Alexa d’Amazon, la tecnologia de cerca per veu ha recorregut un llarg camí. A mesura que la tecnologia ha millorat, també s’ha tornat més popular. De fet, es preveu que el percentatge de llars que tinguin un altaveu intel·ligent per 2022 és de l’55%. Per optimitzar el teu lloc en la recerca per veu, Enfoca’t en les teves paraules clau.
Identifica frases més llargues que la gent fa servir en una conversa diària. Les recerques per veu tendeixen a funcionar millor amb frases llargues en forma natural. Quan les persones escriuen, tendeixen a abreujar. Per exemple, una persona podria realitzar una recerca per veu: “Quines són les noves tendències de SEO per 2021?” però escriuria: “noves tendències de SEO per 2021”. Longitud de resposta de cerca per veu
3. La compatibilitat amb dispositius mòbils afectarà les posicions en la recerca En 2019, Google va implementar el mobile-first index. Vol dir que el motor de cerca mira primer la versió mòbil d’un lloc web i considera que és la versió “principal” en lloc de la versió d’escriptori. Aquest canvi té sentit, ja que gairebé el 73% dels usuaris d’Internet accediran a Internet únicament a través de dispositius mòbils en 2025. Pots comprovar l’eficàcia del teu lloc mòbil amb la prova d’optimització per a mòbils de Google.
Després fa una ullada a l’informe de “usabilitat mòbil” a Google Search Console. Per assegurar que la teva pàgina és fàcil d’usar, Google ha de poder rastrejar les teves URL, així que assegura’t de no tenir una “directiva disallow”. A més, tingues en compte que el robot de Google no carregarà contingut que requereixi interaccions de l’usuari, com fer clic o desplaçar-se en la pantalla. A més, has de assegurar-te que Google pugui veure el contingut de càrrega diferida. Finalment, assegura’t d’utilitzar les mateixes etiquetes de meta robots en els llocs d’escriptori i mòbil. 4. El contingut que compleixi amb el principi EAT de Google tindrà una posició més alta Google afirma una vegada més que la qualitat de l’contingut és fonamental per a l’èxit en el posicionament. Però, què vol dir “qualitat” per a Google? per això, vam consultar el principi EAT: experiència, autoritat i fiabilitat.
Aquests factors ajuden a determinar si una pàgina web té contingut de qualitat útil. Aquest principi és especialment rellevant en els nínxols de negocis que cauen sota l’etiqueta “els teus diners, la teva vida” (YMYL), com l’atenció mèdica i les finances. Hi ha algunes formes de garantir un contingut de qualitat. Primer, crea un perfil del teu client ideal, que et permetrà entendre el tipus de contingut que valoren els teus clients. En segon lloc, realitza una investigació de la intenció de cerca, que t’ajudi a traçar el viatge de consumidor. En tercer lloc, utilitza aquesta informació per crear contingut que s’ajusti a el format que prefereixen els teus usuaris.
Per exemple, si et dirigeixes a adolescents, probablement sigui preferible format de vídeo. Si et dirigeixes a un públic més gran, el vídeo pot ser menys atractiu. Finalment, tingues en compte els paràmetres de EAT a l’crear el teu contingut. Dóna suport teves afirmacions amb estadístiques i fets reals. Enllaça a llocs de confiança, com URL a “.edu” i “.gov”. Tenir llocs autoritzats que et enllacin és una altra manera de demostrar que compleixes amb els criteris de EAT.
5. El contingut de format llarg ajudaria a millorar les serps Segons el nostre informe sobre l’estat de l’màrqueting de contingut, les lectures llargues de més de 3000 paraules obtenen tres vegades més trànsit i es comparteixen quatre vegades més.
També, assoleixen 3,5 vegades més backlinks que els articles amb una extensió mitjana de 901 a 1200 paraules. Per als teus temes importants, comença a centrar-te en el contingut de format llarg, així podràs aconseguir un posicionament més alt. Dit això, el teu contingut ha de mantenir qualitat (ull, que també el contingut curt juga un paper important en les teves estratègies). L’objectiu és proporcionar als usuaris informació de qualitat digna de compartir.
Com ho aconsegueixes? Primer, divideix el teu contingut en seccions amb subtítols H2 i H3 perquè sigui més fàcil de rastrejar. Els subtítols són especialment importants per als llocs mòbils. En segon lloc, assegura’t enllaçar a fonts rellevants i autoritzades amb una puntuació d’autoritat sòlida. Finalment, fes que el teu contingut sigui fàcil de compartir, inclou enllaços a l’inici i al final perquè els lectors puguin donar a conèixer la teva pàgina en un clic. La nostra eina de SEO Content Template pot ajudar-te a optimitzar el teu contingut per als resultats de cerca. Ingressa la consulta (paraula o frase) per a la que vols posicionar-te; obtindràs recomanacions sobre la longitud d’el contingut, les paraules clau relacionades a incloure i una anàlisi més profunda de les pàgines top-10 de Google.
agencia seo / agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!