Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

28 de desembre de 2018
0 comentaris

SEO del 2019

Hi ha molts sectors que no paren de canviar, amb noves tendències, noves eines i noves anàlisis. El sector del màrqueting és un d’ells, on la innovació està a l’ordre del dia i les empreses, marques i agències de posicionament SEO i màrqueting no paren d’estudiar estratègies per millorar els resultats.

Perquè està clar que l’èxit d’una bona campanya està en l’estratègia i es mesura amb resultats, de manera que establir uns indicadors i uns objectius és clau per començar a organitzar la feina, així com la definició del target al qual es vol dirigir i els canals, eines i missatges que es van a utilitzar.

En un moment en què les barreres s’han trencat i els usuaris estan sotmesos a una gran infoxicació, convertint-se en més exigents i, fins i tot, altius i arrogants, les marques es veuen obligades a ser creatives, per poder arribar de forma clara, amb el que es pretén comunicar, directe al públic objectiu i amb la il·lusió de la fidelització, perquè aquests consumidors potencials cada vegada són menys fidels, tot i que estigui de moda portar samarretes amb logos amb orgull. Cal no oblidar que aquests logos són dels 80, quan l’amor es s’estilava una mica més.

Quines seran les tendències pel proper any en màrqueting i SEO? Queden només tres mesos i ja estan començant a pegar fort.

El contingut, el rei: Ja ho era abans, però ara ho és cada vegada més. Pendents dels canvis d’algoritmes de Google, l’adaptació del contingut serà primordial. Però no serà a qualsevol preu. Un contingut cura, interessant i orientat al lector.

SEO local: Fa uns anys es volia arribar com més lluny, millor. 2019 serà l’any en el qual totes les marques tornin i vulguin conquistar als consumidors potencials propers físicament, a través de la geolocalització que, com ja s’està veient, arribarà a una gran notorietat, amb una crida a l’acció i de la interacció. S’obrirà en aquest sentit, un diàleg directe entre empresa i consumidors.

Estabilització del link building: Es va començar fa ja alguns anys i va arribar al seu màxim esplendor. En 2019 se seguirà fent, però serà una cosa que es mantingui en segon pla, com a complement a altres accions.

Anàlisi, seguiment i avaluació: Aquest aspecte deixa de ser l’última fase del pla de màrqueting per a convertir-se en una acció més, o, més aviat, en un gran termòmetre que anirà mesurant els resultats segons els indicadors establerts amb anterioritat i sobre el qual adaptar l’estratègia si fos necessari.
En aquest sentit, si per alguna cosa es va a distingir el màrqueting en aquest 2019 serà pel seu dinamisme.

Els plans rígids i estàtics tradicionals de les 4P es van a convertir només en el full de ruta inicial, sent el dinamisme i el resultat de les diferents accions que vagi a perfilar el pas endavant o el següent enfocament amb el qual es vagi a fer .

Experts SEO  agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!