Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 d'agost de 2022
0 comentaris

Què és SEO

Què és SEO

SEO és l’abreviatura en anglès de: “Search Engine Optimization” i fa a les tècniques que ajuden a que el teu lloc web tingui un millor rànquing en els resultats de motors de cerca per pàgina, SERP per la seva abreviació en anglès que significa “search engine results pages”. Això fa que el vostre lloc web sigui més visible per a persones que estan buscant la vostra marca, producte o servei, és a dir, que aparegui el vostre lloc web o URL en les primeres posicions.

Search Engine Optimization- https://agenciaseo.tech/agencia-seo-madrid/

Què puc fer per millorar el SEO del meu lloc web?

El primer és entendre que hi ha tres tipus de SEO i val la pena fer una llista per verificar, ajustar i/o afegir els elements següents:

On-Page SEO, està associat amb el contingut del teu lloc web, per comprendre si els cercadors d’internet entenen el contingut i si la teva pàgina és una font d’informació rellevant per a les persones que estan buscant aquests temes. S’ha de conduir un estudi de paraules clau dins de la teva pàgina i anar afegint “inbound links” o enllaços entrants. Pots utilitzar el Keyword Difficulty Tool per comprendre quines paraules clau pots incloure al teu lloc que no estiguin molt competides i que siguin rellevants i també pots utilitzar l’On-Page SEO Checker, per revisar cadascuna de les pàgines dins del teu lloc web.

SEO Tècnic, està relacionat amb tots els elements que no són de contingut dins del vostre lloc web. Aquí entrem en aspectes una mica més profunds, ja que té a veure amb lestructura de back-end amb què compta el lloc. El SEO Tècnic, ajuda a la lectura completa del mateix per part dels motors de cerca perquè puguin entendre el lloc i la seva arquitectura, també ajuda a brindar una bona experiència cap a lusuari que navega dins del nostre lloc web i això també li diu als motors de cerca que el nostre lloc és de qualitat. Si vols saber què tan bé o malament has fet aquest treball a la teva pàgina, pots entrar al SEO Audit Tool i revisar per saber quines accions prendre.

 

Off-Page SEO, és el més complex de tots, ajuda a enfortir la influència i relació que la teva website té amb altres llocs. Inclou les estratègies i tècniques que shan dutilitzar per construir la reputació i autoritat dun lloc, aquests factors ajuden els motors de cerca a saber quin lloc web ha de ser un resultat ideal per quan algú està realitzant una determinada cerca ja que ve duna font fiable.

 

La majoria de les accions que eleven l’off-site SEO estan relacionades amb backlinks d’alta qualitat. Un alt volum d’enllaços apuntant cap al vostre lloc des d’altres websites que tinguin autoritat, ajuda que el vostre lloc es vagi convertint en una pàgina valuosa i rellevant. Perquè això passi has de tenir una estratègia de construcció d’enllaços entrants i un pla per convidar persones reconegudes que escriguin al teu lloc o convidar-les a assenyalar algun contingut de la teva pàgina.

Per crear un pla de construcció d’enllaços entrants, pots utilitzar el següent Backlink Checker, on pots ingressar fins a 10 URL dels teus competidors o empreses afins per rebre un reporti de quins llocs estan apuntant a les seves pàgines per tenir una idea de com desenvolupar un pla sòlid per assolir el mateix objectiu.

SEO Concept
Què és Trànsit Orgànic?

Aquest tipus de trànsit es refereix a la persona o les persones que estan fent una cerca a través de motors de cerca i fent clic a un resultat que no és un anunci.

D’acord amb un estudi realitzat per The RAIN Group, el 2009 i publicat el 2010 per HubSpot, el lloc web influïa el 97% de les decisions de compra dels clients. L’avantatge que existeix avui dia, és que les xarxes socials ens ajuden també que els nostres prospectes arribin al nostre website o que ens busquin directament als nostres perfils a través d’Instagram, Facebook, Twitter, Tik Tok, etc… això es coneix com : Social Search.

SEO Backlinks

Què és Trànsit Directe?

Aquest tipus de trànsit està relacionat directament amb una mètrica anomenada “brand awareness” o consciència de marca en espanyol, que té un impacte directe a les vendes. El brand awareness ens diu què tan reconeguda és una determinada marca pels consumidors.

El trànsit directe consisteix en el nombre de visitants que arriben al vostre lloc web escrivint directament l’URL del vostre lloc web als vostres cercadors en lloc de venir d’un altre lloc web, un resultat d’un motor de cerca o xarxes socials.

Hem de pensar en SEO més com Search Experience Optimization o Optimització de lExperiència de Cerca, ja que és una part crucial de la nostra estratègia com a marca, té un impacte directe en vendes i ens torna una font fiable dinformació per als nostres prospectes.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!