Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

¿Que es el Videomarketing?

29 de novembre de 2018

Què és el vídeo màrqueting i per què t’interessa? Com el seu nom indica, el vídeo màrqueting és una eina de màrqueting en línia que es basa en l’ús de la imatge audiovisual, principalment a través d’internet, per aconseguir diferents objectius de l’estratègia de màrqueting. En definitiva, i de manera senzilla, es tracta d’afegir vídeos

Llegir més

El SEO per Imatges

29 de novembre de 2018

Guia SEO: Imatges i multimèdia En el capítol d’avui de la nostra guia per al desenvolupament d’un projecte SEO (al final del post, tens l’índex de tots els articles publicats), parlem de com posicionar per a Google Imatges. Normalment, centrem els esforços per millorar el rànquing dels resultats web de Google i obviem altres resultats

Llegir més

Campanyes Google business ads

27 de novembre de 2018

  ¿Com afegir el telèfon a Google My Business per a Campanyes d’AdWords? L`utilització d’extensions en els nostres anuncis de Google AdWords afavoreixen les dades en el nostre compte, atorguen rellevància als nostres anuncis i pugen el nostre CTR. Avui us portem un petit tip per treure el màxim partit a aquestes extensions. En concret

Llegir més

Campanyes de whats app

27 de novembre de 2018

WhatsApp com a Eina de Màrqueting Segons sembla i donats els números d’aquesta eina de màrqueting, veiem que WhatsApp s’està fent un lloc en el mercat de la publicitat. Però … què és WhatsApp màrqueting? ¿Què és WhatsApp Màrqueting? Una bona definició seria: “WhatsApp màrqueting és l’ús de l’aplicació de WhatsApp com a eina de

Llegir més

Black Friday i Google

23 de novembre de 2018

Google llança un bloc especial d’anuncis de Black Friday, Cyber ​​Monday Deals A continuació us indiquem com podeu unir-vos a l’experiment de Google per mostrar ofertes a la part superior dels resultats de la cerca de Black Friday i Cyber ​​Monday. Per ajudar els anunciants minoristes a augmentar la seva exposició per als seus divendres

Llegir més

Vídeo Marketing

21 de novembre de 2018

Per què incloure els vídeos en la teva estratègia de màrqueting i apostar pel YouTube SEO? YouTube és el segon motor de cerca més utilitzat al món, només per darrere de Google.A dia d’avui, YouTube rep un bilió de visitants únics al mes que realitzen 3 milions de cerques mensuals i pugen 100 hores de

Llegir més

Einas pel Seo onpage

21 de novembre de 2018

Eines SEO per millorar el teu pla d’Inbound Màrqueting Segur que ja ho saps, però t’ho recordem, el Inbound Màrqueting és una metodologia molt completa que consta de diverses fases: La fase d’atracció és la primera de les fases que componen un pla de Inbound Màrqueting. En aquesta primera part del procés ens centrem en

Llegir més

Campanyes a Linkedin, molt més que una estratègia B2B

21 de novembre de 2018

Linkedin, ja no és només aquesta Xarxa Social que consultes per veure com està el mercat laboral.   Els nous recursos de Linkedin i els que estan per arribar, ens permeten realitzar campanyes amb caràcter de reconeixement de marca, parlem del famós branding, però no ens oblidem que estem impactant a usuaris. Sí, audiències que

Llegir més

Que es el Google Business

19 de novembre de 2018

Google My Business és una plataforma destinada a empreses i que ajuda a que els negocis tinguin més visibilitat a Internet. És una eina que pot resultar molt útil per a la teva empresa, ja que ofereix informació sobre el teu negoci i afavoreix la presència online de la teva empresa. És una plataforma molt

Llegir més

Webs responsive

19 de novembre de 2018

La importància d’una pàgina web responsive El “Responsive Design” és un concepte que s’ha posat últimament molt de moda en tant a les pàgines web es refereix. Però, per què és tan important que una web tingui un Disseny Responsive? La resposta és molt senzilla: un web ha de poder adaptar-se a les diferents resolucions

Llegir més

¿Que es una Auditoria en SEO?

19 de novembre de 2018

  En SEO, és freqüent trobar casos en què les empreses optimitzen les seves webs per a cercadors, sense haver fet prèviament una auditoria SEO. En aquest article indiquem breument els factors que complementen una auditoria SEO de la teva web o una ecommerce, i assegurar-te així que les decisions d’optimització que prens estan ben

Llegir més

Eines d` auditoría SEO

15 de novembre de 2018

Eines d’auditoria i anàlisi SEO ONLINE Semrush Novament Semrush es posiciona com una eina, en aquesta ocasió, per a realitzar també auditories SEO. El seva anàlisi SEO és bastant complet i la usabilitat per arribar a trobar tots els problemes SEO On Page de la nostra web és bastant bona. ES Rànquing Va començar com una

Llegir més

Normes de DMOZ

15 de novembre de 2018

Les regles de DMOZ A l’hora de generar trànsit i de tenir una major visibilitat en el nostre projecte gràcies a les eines que podem trobar a la xarxa, la creació d’una bona xarxa d’enllaços (o el que molts solen denominar com link building) resulta especialment clau. Gràcies a això, és molt possible que pugem

Llegir més

Eines per mesurar la velocitat web

13 de novembre de 2018

 Eines per mesurar la velocitat web i millorar el seu rendiment A l’algoritme de Google li encanta que la teva web carregui a l’instant. Als usuaris, més. La rapidesa de càrrega d’un lloc web s’ha convertit en un dels factors més rellevants per al SEO i per a les conversions. És un factor responsable directe

Llegir més