Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 d'abril de 2022
0 comentaris

Marketing en 3d

MODELS 3D I REALITAT AUGMENTADA EN MÀRQUETING DIGITAL

Comprendre com utilitzar el modelatge 3D i la realitat augmentada en el màrqueting digital pot ser de gran importància el 2020, especialment al comerç electrònic. Ja sigui per a un estudi de fotografia de productes, una botiga web o una venda minorista en línia, els models 3D poden donar nova vida a les experiències de productes digitals, proporcionar informació més valuosa als clients potencials i promoure millor les marques i els llocs web en general.

MÀRQUETING 3D: L’ÚS DE MODELS 3D I REALITAT AUGMENTADA AL MÀRQUETING DIGITAL

El màrqueting digital d’avui en el comerç electrònic gira al voltant de la comunicació i què tan bé els especialistes en màrqueting poden comunicar informació sobre productes en línia a clients potencials. La promoció de la marca es basa tant en coses com la presentació del producte i el disseny de pàgines web com en les campanyes publicitàries i promocionals, per la qual cosa com més vida pugui donar a lexperiència del producte, millor.

Especialment avui dia, és difícil no només atraure latenció dels clients, sinó també mantenir els clients a la seva pàgina web durant períodes de temps més llargs. A causa d’això, les tendències publicitàries estan evolucionant ràpidament per assemblar-se menys a la publicitat, per ser més adequades per als lectors en dispositius mòbils o per utilitzar tecnologies intel·ligents com el modelatge 3D per a la realitat augmentada per arribar a audiències més àmplies.

En aquest article, analitzarem en profunditat el màrqueting 3D, els models 3D i com el modelatge 3D i la realitat augmentada juguen a les estratègies de màrqueting digital d’avui.

ÚS D’OBJECTES 3D EN MÀRQUETING

Fins fa pocs anys, el domini principal del modelatge 3D i la realitat augmentada era principalment a la capacitació de nous empleats, especialment per a aquells en camps altament tècnics o especialitzats. Això proporciona als nous empleats la capacitat dexperimentar i aprendre de tasques complexes abans que amb la capacitació estàndard i abans que necessitin realitzar procediments en realitat.

Avui dia, però, els avenços i les reduccions de costos en aquesta tecnologia signifiquen que el modelatge 3D i la realitat augmentada s’estan tornant cada cop més populars, en un ús més ampli i disponibles en diverses plataformes, fins i tot amb suport per a interfícies mòbils. Apple i Google específicament estan ara a l’avantguarda d’impulsar la realitat augmentada, i és probable que molts altres en segueixin l’exemple, especialment perquè la tecnologia 5G brinda noves oportunitats a aquest sector com preveu la agencia marketing digital  

Els beneficis de fer servir el modelatge 3D i la realitat augmentada, particularment en el màrqueting digital, són clars.

Oferiu als clients potencials una mica extra a l’allau de botigues web i minoristes en línia.
Proporcioneu més informació sobre productes amb presentació en 3D, descripcions de productes de peces individuals o animacions per ajudar els espectadors a comprendre el funcionament o les característiques del producte.
Beneficieu-vos de les petites mides d’arxiu dels objectes 3D (la mida típica de l’arxiu 3D és d’aproximadament 10-30 MB), així com de les opcions d’animació i les variants de color.

FOTOGRAMETRIA: UN DELS MÈTODES MÉS UNIVERSALS PER ESCANEJAR OBJECTES PER MODELATGE 3D
La fotogrametria és un dels mètodes més utilitzats per escanejar objectes per al modelatge 3D. Implica obtenir informació fiable sobre l’objecte físic mitjançant el registre, el mesurament i la interpretació d’imatges per replicar l’objecte en un model digital 3D.

Per què la fotogrametria, però?

Per a objectes de diferents mides.
Els mètodes d’escaneig més utilitzats requereixen la posició exacta de l’escàner de l’objecte que s’està escanejant. Avui dia, sutilitzen principalment “objectius” per a això. Amb la fotogrametria, aquests objectius no són necessàriament necessaris.
Per a una àmplia gamma de superfícies escanejables.
En aquest sentit, la fotogrametria està en algun lloc al medi quan es tracta de versatilitat. També hi ha sistemes que fan front bé a les superfícies brillants, però aquests tenen altres limitacions, com la mida de l’objecte escanejable, que cal pesar en comparació.
Per a la velocitat.
Amb la fotogrametria, l’escaneig per al modelatge 3D només no prendrà més d’una hora. Compareu això amb altres sistemes, i la fotogrametria és sovint fins a 10 vegades més ràpida. Després, amb PhotoRobot, el temps d’escaneig es pot reduir encara més, fins a uns minuts per producte.
Per a la qualitat de la textura.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!