Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

30 d'octubre de 2018
0 comentaris

Marca personal a les Xarxes

La marca personal és l’ús correcte i integrat de totes les eines de comunicació amb l’única finalitat de transmetre una sola identitat al mercat. Estàs format, però encara no sorgeixen oportunitats laborals? És possible que et falti una cridanera Marca Personal en xarxes socials, tenir una marca pròpia et pot ajudar bastant.

El Social Media compleix un paper fonamental en el mercat laboral, tant per a empleats com per a les organitzacions. Estem immersos en un escenari canviant per a empreses així el contingut i les converses lideren les xarxes, de manera que si internet porta la davantera avui són les converses i els mercats els que són el sinònim de diàleg, de manera que una correcta gestió dels teus perfils serà obligatòria.

A continuació, et donarem eines per construir la teva marca a les xarxes socials:

1.- Què és la marca personal:

És aprendre a posicionar-te com a expert en algun tema o com a referent en un sector, és a més aprendre vendre el que fas.

2.- Objectius:

Hi ha diversos objectius en els quals nosaltres et podem ajudar, primer pots diferenciar de la resta i així destacar entre els altres, permetrà que et trobin i triïn més ràpid i deixaràs empremta en la ment de les altres persones

3.- Conèixer-bé:

Has analitzar-i descobrir les teves passions, què és el que més t’agrada i el que millor sents que fas, ja que la base és gaudir del que fas. La teva marca personal ha d’estar completament lligada als teus fortaleses i oportunitats que tinguis en el teu entorn. No es tracta de ser qui no ets, es tracta de ser una persona autèntica.

4.- Posa’t un propòsit:

Has marcar-te un destí al qual vols arribar, plantejar-te què vols ser, en què et vols convertir, on em veig en el futur. Això és perquè els teus accions siguin concretes i tinguin una finalitat.

5.- Crea les teves targetes personals:

Encara que soni antiquat el tenir targetes de presentació és clau per a la construcció de la teva marca personal. És una eina molt usada per al networking, recorda que ha d’anar d’acord amb la imatge a internet que estiguis creant. La informació bàsica que ha de dur és nom i cognom, vista professional breu, telèfon mòbil i correu electrònic.

6.- Posa atenció al que ofereixes:

Quan tinguis clar l’objectiu has de pensar en el servei que oferiràs, hi ha tres ingredients que tots busquem en un producte o servei és que sigui: útil, fiable i visible.

7.- Busca’t a Google:

Cuida la teva imatge a internet, actualment el teu CV és el que apareix a internet. Per això has de cuidar molt la teva presència a la xarxa, així que et recomanem buscar el teu nom a Google i si trobes alguna cosa que no t’agrada intentar eliminar-lo o pujar més informació per anar restant-li visibilitat.

8.- Fes-te una bona foto:

La imatge que ofereixes també és important, ja que amb aquesta en projectes teves paraules i la teva forma de comunicar. El consell que va és literal: té cura les fotos que comparteixes a internet. Fes-te una bona fotografia que sigui professional. Es recomana sempre tenir la mateixa foto en totes les xarxes socials perquè et puguin identificar fàcilment.

9.- Utilitza el mateix nom d’usuari en les xarxes socials:

És la manera més fàcil de posar-se’l a qui et busca a Internet, et recomanem fer això en les tres xarxes socials on treballaràs: LinkedIn i Twitter (pots utilitzar altres, però aquestes són les més professionals).

10.- LinkedIn:

És la xarxa social professional número u, és a la que més li hauràs de prestar atenció, et donem 5 tips per treballar la marca personal en el lloc:

-En el titular escriu una breu descripció amb paraules clau de la teva professió.
-Personalitza la teva URL amb el teu usuari de totes les xarxes socials.
-Busca a tots els contactes que puguis conèixer i accepta totes les sol·licituds de contacte que t’arribin, com més gran sigui la teva comunitat més gran són les teves oportunitats laborals.
-Vàlida les aptituds dels teus contactes perquè ells validin les teves.
Formar part de 5 grups que siguin afins als teus interessos.
-Bonus: dedica-li 10 minuts al dia per actualitzar o recomanar informació.

11.- Twitter:

Per humanitzar la teva marca has de fer servir un llenguatge proper i personalitzar cada aportació que facis, et donem diferents tips per això:

Usar la mateixa imatge que en les altres xarxes socials.
-Escriu una descripció de professional i concisa amb paraules clau.
-Segueix a la gent que t’interessa professionalment, usuaris del sector, organitzacions i el seu públic objectiu.
-Comparteix contingut, et recomanem que el 70% sigui del teu camp laboral i l’altre 30% sigui interès propi.
Has de ser actiu i sociable, amb 5 tweets i retweets al dia marcaràs presència suficient.
-Utilitza hashtag # dels tòpics que més t’interessin.

12.- Fitxa a les empreses que t’interessen:

Un cop tinguis les teves xarxes socials encaminades i orientades t’has de fixar en les empreses amb les que t’agradaria treballar, per això has de veure els teus llocs web, seguir les seves xarxes socials, veure com treballen, quins són els seus valors i si vols que et coneguin postea sobre ells a les xarxes socials.

13.- Fixa’t en els referents:

Igual que et recomanem que Fiches a les empreses que més et criden l’atenció t’has de fixar en els referents del teu sector. Aquests ja han aconseguit fer-se un espai a les xarxes i és bo que vegis com va arribar, tal i com recomana una agencia seo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!