Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 de desembre de 2018
0 comentaris

L’estratègia SEO a l’era tecnològica

En ple segle XXI, la tecnologia s’ha convertit en una base per a la comunicació social, no solament intervé en les nostres relacions personals o afectives, sinó també fa participació en la vida professional de marques o empreses. De manera senzilla, es pot afirmar que, si la pàgina web de determinada marca no és visible dins de la xarxa, aquesta marca no existeix. L’internet permet ampliar l’abast cap al públic objectiu, i per això ens valem del màrqueting en línia, que té per objectiu atreure clients potencials, que s’han de fidelitzar la marca mitjançant accions de campanyes bones i eficaces. Tot i que la visibilitat a la xarxa és determinant per als llocs web, hi ha dades que afirmen que més del 60% d’empreses que posseeixen llocs en línia, no han invertit en SEO. El SEO és el posicionament que ocupa determinada pàgina en els resultats llançats pels motors de recerca, i una bona estratègia SEO pot impulsar al teu lloc als primers llocs dins de Google, la qual cosa augmenta de manera immediata el trànsit orgànic.

Importància de l’estratègia SEO segons un seo barcelona

En implementar una estratègia SEO que tingui base i suport, tant en l’estructuració de la web, com en el funcionament de Google i els algoritmes del cercador, s’aconseguirà una bona posició al moment en el qual un usuari ingressi paraules clau que es relacionin a nostre contingut. Però aconseguir això no és una feina senzilla, per aquesta raó ens trobem amb agències SEO, les quals poden resoldre els problemes de posicionament web, ja que es troben qualificades, amb professionals en el tema i experiència prèvia.

Una estratègia SEO ha de contemplar alguna cosa més que un disseny web bàsic, ja que es tracta d’aconseguir la fidelitat i la confiança del mercat cibernètic, el qual és molt ampli, es torna necessària la creació de continguts de qualitat, amb un disseny optimitzat, la qual cosa pot prendre moltíssim temps a persones que no s’han preparat per a això. Però s’ha de ressaltar que de res serveix un esforç en continguts i publicacions, si no controlem el SEO. Quin tant pot significar comptar amb continguts extraordinaris si ningú els veu?

D’altra banda, hem de cuidar-nos de complir les normatives imposades pels cercadors, altrament, el lloc web pot resultar penalitzat, la qual cosa resultaria en una menor visibilitat o, en casos extrems, l’eliminació del lloc, que comportaria a grans conseqüències per a tota empresa.

Experts en posicionament web i consultor seo judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!