Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

30 d'agost de 2018
0 comentaris

Ecommerce i la seva influencia Digital

Una multibotiga ve a ser una botiga en línia que fa possible administrar, sota un mateix sistema, diverses botigues en línia, permetent mantenir entre les mateixes característiques úniques o peculiaritats (dissenys diferents, diversos preus per a un mateix producte, catàleg diferent per a cada botiga, diferents mètodes de pagaments i enviaments, descomptes o promocions diferents, domini diferent per a cada botiga).

És afavoridora en l’estratègia d’ecommerce d’empreses que comptin amb més d’una botiga electrònica, de la mateixa manera pot ser útil per a aquelles botigues minoristes que desitgin trobar-se en diversos sectors, arribant així a diferents públics al mateix temps, és a dir, permet ampliar considerablement el nivell d’assoliment dels articles. Entre les característiques en comú d’una multibotiga trobem les fitxes de productes, les marques i les categories.

No obstant això, és important ressaltar que una multibotiga no deu, necessàriament, estar inclosa en l’estratègia d’ecommerce, ja que no resulta afavoridora per a empreses que es trobin en diversos casos com, per exemple, si a la botiga en línia es fa ús de més de una moneda, o us cal una plantilla gràfica diferent per a cada categoria. Entre els principals casos on és beneficiós comptar amb una multibotiga trobem a les empreses que ofereixen el mateix producte a preus diferents, en botigues onlines diferents, de la mateixa manera, aquelles empreses que mostrin interès per tenir un accés ràpid a l’historial de comandes i factures de qualsevol de les seves botigues.

Beneficis de la multibotiga en l’estratègia d’ecommerce

Incloure l’ús d’una multibotiga dins de l’estratègia d’ecommerce d’una empresa comporta diversos beneficis entre els quals destaquen alguns específics com: simplificar la gestió de botigues en línia, disminuint el temps de realitzar certes modificacions en les diverses botigues gràcies a la implementació del mateix sistema administratiu, permet assignar rols diferents en el comerç electrònic, oferint àmplia flexibilitat en la gestió de les botigues, la qual cosa genera un perfil únic, fent difícil determinar que tantes botigues pertanyen a una sola empresa, flexible accés als inventaris de la botigues, la multibotiga permetrà disposar d’una llista de productes publicats, i controlar, a la vegada l’existència del mateix, això evitarà l’aparició de productes duplicats, disminueix el cost d’allotjament (hosting), redueix les despeses invertides per l’empresa per a l’allotjament, ja que únicament necessita una instal·lació de CMS de comerç elect rónico, una base de dades, entre d’altres elements que es redueixen a un per totes les botigues, en lloc d’un per cada botiga.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!