Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

18 de febrer de 2019
0 comentaris

El Mobile Marketing

El Mobile Marketing (o màrqueting mòbil) és un conjunt de tècniques i formats per promocionar productes i serveis utilitzant els dispositius mòbils com a canal de comunicació. Aquesta nova vessant del màrqueting ha estat el resultat de l’auge de la telefonia mòbil i les seves grans capacitats com a mètode per captar i fidelitzar clients. Per això, s’ha convertit en fonamental redefinir i crear noves relacions amb els nostres clients mòbils per aconseguir bons resultats en la conversió final tant de la botiga física com online.

Què és el Mobile Màrqueting?

A més, els Smartphones han sumat infinitat d’avantatges que han disparat les possibilitats del Mobile Màrqueting; geolocalització, personalització, accés a internet, email màrqueting, aplicacions mòbils, emmagatzematge de cupons Passbook, notificacions Push geolocalitzades, etc.

Tipus de campanyes de Mobile Marketing

Hi ha multitud d’accions de Mobile Marketing i amb això sorgeix un dubte quin és el millor mètode de Mobile Marketing per a la meva empresa? Analitzem algunes de les més utilitzades:

Mobile Marketing Passbook. És bastant nou i cada vegada més utilitzat a Espanya. Es tracta d’una aplicació mòbil per emmagatzemar cupons descomptes, entrades a esdeveniments, bitllets de viatge, etc. És originària d’Apple per iPhone però també posseeix el seu homòleg a Android (Passwallet, Pass2U, etc.). ¿Els avantatges? Que no es necessita imprimir cap document, està sempre disponible al seu mòbil i disposa de geolocalització. És a dir, quan passi pels voltants de l’establiment del qual posseeix cupó saltarà una notificació a l’pantalla de bloqueig del mòbil per recordar-li que disposa d’aquest cupó. Una mètode revolucionari que incentiva les vendes. El registre és gratuït i disposa d’una promoció de benvinguda que li permetrà utilitzar tots els serveis disponibles sense compromís.

SMS. L’avantatge és la seva immediatesa i impacte pel seu alt percentatge de lectura. No necessita connexió a internet ni disposar d’un smartphone. Per tant, és un mètode molt eficient.
QR. Connecta l’entorn offline amb l’online, però no acaba d’enlairar-se. S’utilitza només un 18% segons afirma l’últim estudi de IAB Spain. És utilitzat com a complement a altres suports perquè el seu índex d’interacció el situen a la cua pel que fa a mètodes eficaços a Mobile Màrqueting.

Pel que fa al correu electrònic, ha augmentat la seva obertura des del mòbil un 78%. Hi ha multitud de plataformes per realitzar enviament massius però perquè sigui realment útil a una campanya de màrqueting hem de conèixer l’impacte de l’enviament, per la qual cosa és necessari utilitzar plataformes que ens proporcionin una anàlisi del percentatge d’obertures, nº de clics als enllaços disponibles , etc.

Aplicacions mòbils. Afavoreixen la imatge d’innovació de l’empresa. A més milloren l’eficiència, redueixen costos, afavoreixen les vendes i aporten notorietat.

Experts en seo a l `Agencia SEO de judith sauch

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!