SEO per a principiants: Què has de saber?

SEO per a principiants: Què has de saber?

Si estàs començant amb un projecte online, heu de tenir certs coneixements bàsics per poder guanyar visibilitat a la web, i dins d’aquest punt, l’optimització de la pàgina o lloc web per als motors de cerca, cal. Tot i que el SEO pot resultar una mica difícil d’entendre, per la seva tecnicismes i mètodes, ha accions primàries amb què es pot tenir bons resultats, per la qual cosa, no està de més buscar algunes guies sobre SEO per a principiants.

Si estàs en recerca de coneixements sobre el SEO per a principiants, has de començar per comprendre, el més clar possible, el que SEO significa.

SEO, deu les seves sigles a motor de cerca Optimization, i es refereix, simplement, en l’optimització de determinat lloc web perquè el mateix aconsegueixi una millor posició dins dels resultats orgànics dels motors de cerca. De manera més senzilla, una estratègia SEO busca que el teu lloc web ocupi un dels primers llocs quan usuaris consultin Google.

SEO per a principiants: On Page i Off Page

Per aconseguir un treball SEO exitós, has de basar l’estratègia en dues àrees específiques del SEO:

1. SEO On Page: són les accions SEO que es duen a terme dins de la pròpia web.

2. SEO Off Page: són les accions SEO que involucren llocs externs al propi.

Aquestes divisions SEO es complementen entre si per aconseguir proporcionar-li, a Google o qualsevol altre cercador, la millor imatge possible.

Una de les coses bàsiques que has de saber pel que fa a l’SEO per a principiants és que treballem en funció a millorar l’autoritat i la rellevància del nostre lloc web. Si Google considera que la teva pàgina aporta un contingut rellevant, de valor per a l’usuari, aniràs pujant de posició, així com també valora si ets una autoritat en el tema. Per aconseguir la rellevància, no podem deixar de banda el SEO On Page, on veiem accions com: URL amigables, títols, descripcions, etiquetes de capçalera, paraules clau, entre altres detalls. D’altra banda, el SEO Off Page ens ajuda moltíssim pel que fa a l’autoritat, per mitjà del link building.

El link building és la creació d’enllaços entrants. Com més vegades sigui compartida teva informació, Google la considerarà de més qualitat, rellevància i, sobretot, qualifiqués la teva pàgina com a autoritat en el tema. Però no n’hi ha prou que enllacin el nostre contingut, sinó que la pàgina que ho fa ha de tenir autoritat, aportant un “enllaç de qualitat” i més efectiu

Judith sauch: agencia seoagencia seo barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *