Miquel Roman

Nou Barris (Barcelona)

16 de juliol de 2008
1 comentari

Nou Barris Noticies – 16/07/08

Aquí teniu el Nou Barris Noticies del 16 de juliol


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1. La gestió de Clear Channel és de les més nefastes d’Europa sense dubte.
    Alguns casos :
    1- Truca un barceloní que ha trobat a la seva porta una bici abandonada. Paga per la trucada al 902 i dóna l’adreça del seu domicili on l’ha guardada esperant vagi algú a recollir-la. Torna a trucar al cap de 3 dies.Torna a trucar al cap d’una setmana.Al cap de 3 setmanes.Al cap d’un mes…fins que emprenyat diu que la tornarà al carrer i santes pasques. (Truqueu a les comissaries de Mossos i guàrdia Urbana i pregunteu quantes bicis i quantes setmanes fa que truquen!!).
    2- Truca un barceloní afirmant que fa 3 ó 4 dies que hi ha mitja dotzenes de bicis espatllades en una estació. Passa 1 setmana i encara hi són…
    3- Un usuari se’n va a una estació i no hi ha anclatges (per exemple,davant Heron City).Tampoc n’hi ha a cap més estació de rodalies. No li dónen alternatives perquè el servei de manteniment tardaria…hores!! en arribar-hi i quan hi arriben es limiten a un reset i se’n van.
    4.- Un usuari deixa la bici a les 11 de la nit a una estació i li queda fent pampallugues.S’anota el número d’estació i el número d’anclatge…però no s’anota el número de bici (ho havia de saber??).L’endemà truca per comunicar la incidència. S’haurà d’esperar 48 hores per a què li tornin el dret a usar el servei i…li passaran un càrrec a la seva targeta de 30,50 o 150 euros!! Haurà d’enviar un fax (encara existeixen??) i encara tindran el morro de dir-li que no procedeix la devolució i li cobraran fins el moment de la trucada perquè “ha de demostrar que ens va teelfonar al vespre” quan no t’atenen per falta de servei telefònic. (No es pot portar als tribunals per ESTAFA generalizada a aquesta gent???).
    5- Un usuari se’n va a una estació propera al seu domicili.No troba anclatge perquè no funciona l’estació.Se’n va a un altre.I una altre. Ha passat els 30 minuts…i 30 cèntims automàtics pels lladres de gestors!
    6- Un veí demana una targeta per la web. Espera 10 dies.I 10 dies més.I 10 de més.Al cap d’un parell de mesos li diuen que vagi a recollir-la a la oficina.Per horari no pot….pot trigar anys a rebre-la al seu domicili malgrat haver pagat el servei i encara ténen el morro de fer-li la renovació automàtica!!
    7- Un usuari demana al telèfon 900 les estacions on pot traure o deixar bicis.Li diuen que …no ténen accés a la informació!
    8- Un usuari comprova l’ anclatge i al cap de 2 hores la tarja li diu que ja en té una de bici.Truca i…a esperar-se 48 hores i a més li cobraran sense cap mena de pudor el temps fins la trucada!!

    Preguntes que hauria de fer ERC:

    -Quanta gent treballa al servei telefònic? Quanta gent treballa diumenges? Vespres? Dissabtes? Horaris?
    -Quants diners han cobrat o robat directament als usuaris?
    -Es pot denunciar a l’empresa per estafa massiva contra els barcelonins?

    I és que els burros de ciutadans tenim massa expectatives….

    Estaria bé una acció conjunta de tota la oposició municipal (espanyolistes o independentistes) per demanar la dimissió del Sr.Narvaez i fer la promesa solemne de que Clear Chanel no pot gestionar aquest servei als barcelonins ni de franc!

    I una última nota: he rebut un correu electrònic amb la nova política linguiística de Bicing,tipus Renfe: primer en castellà i després en català. Se suposa que si és primer en català els catalans ja ho entenem i ho escrivim en castellà pels que conviuen amb nosaltres desconeixent l’idioma o estan de pas. Doncs no: ho posen primer en castellà i despés en català “pels tiquismiquis”….

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.