Miquel Roman

Nou Barris (Barcelona)

13 de març de 2007
1 comentari

334. campanya en suport de l?aeroport del Prat

Un grup d?organitzacions catalanes han engegat una campanya en suport de l?aeroport del Prat. Des d?un inici i com una de les principals impulsores de la campanya trobem l?Associació Catalana de Professionals. (ACP) La plataforma de suport al Prat reclama que en un moment en el que s?ha de decidir quin serà el futur del principal aeroport català, es tinguin en compte les següents consideracions: Que amb la nova terminal, l?aeroport de El Prat es converteixi en un enllaçador (hub) de vols intercontinentals. Que, més enllà de si ha de ser compartida o no, l?ubicació definitiva de companyies i de grans aliances aèries es realitzi de forma transparent i basada en criteris objectius de servei al client, coneguts per tota la societat.  

Que la gestió de l?aeroport es realitzi de forma individualitzada i des del territori, és a dir, que cada aeroport es gestioni per ell mateix, amb criteris d?eficiència i amb l?opció de participació dels sectors públic i privat Per tot i això i tement que l?Estat espanyol prioritzi una altra vegada els interessos centralistes als de Catalunya, la Plataforma demana a tots aquells que creguin que cal assegurar el futur de l’Aeroport del Prat la seva adhesió a:

http://www.aeroportintercontinental.cat


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

  1. La funció d’AENA, l’encarregada de gestionar els aeroports espanyols, no difereix excessivament en la funció de l’Estat en el sentit que ha de garantir que Espanya té, i ha de continuar tenint un únic centre: Madrid. S’ha d’evitar un creixement excessiu de qualsevol altra ciutat que li pugui fer ombra, i més si al darrere d’aquesta ciutat hi ha un país.

    AENA, doncs, té clar que ha d’impedir que l’aeroport del Prat es pugui convertir en un segon aeroport internacional. I els experts ja li han dit que el perill estaria en adjudicar la nova terminal a un dels grans grups que ja han expressat la seva voluntat de convertir el Prat en un punt de referència per als vols intercontinentals. El problema està en què si AENA, tal com voldria, reparteix l’adjudicació de la nova terminal en diferents companyies o aliances es veurà molt que ho fa en

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.