MARCÚS

(@marcroca)

4 de desembre de 2009
0 comentaris

Noms d’empresa i gestió de la reputació on line

No és el mateix posar de nom d’una empresa “Can Joan” que “Can joan44A”. Segurament el primer és més fàcil de recordar i el segon sona estrany. Però, de cara a gestionar la reputació de la marca on line és diferent, i important.

M’explico. No deixa de ser un petit detall, però és important conèixer què es diu i com es veu una marca a la xarxa, és a dir, és important gestionar la reputació d’aquesta marca a la Xarxa. I, ho és perque cal estar preparat per reaccionar quan les coses van mal dades, però també ho és poder captar els inputs positius que es reben, per tal de convertir-los en una millora palpable del negoci. Cal tenir un bon coneixement de la reputació de la teva marca, i cal reaccionar en conseqüència.

I, per què dic que és important el nom? Perquè, una forma de poder conèixer què es diu i com es veu la teva marca en aquest maremagne de continguts anàrquics que hi ha a la Xarxa és disposar d’un bon sistema de seguiment de la mateixa. Això, resumidament, es pot fer creant cerques a Google, Google Alerts, Blog Search, Twitter Search,… Un cop tens aquestes cerques creades, reps els inputs que de tu hi ha a la Xarxa, i pots gestionar la informació eficaçment.

És per això que és tant important el nom. Ja que si poses “Can Joan” a Google, per exemple, et surten 23.700 resultats, i si poses “Can joan44A”, ara per ara no en surt cap. Per tant, en el moment de crear l’empresa “Can joan44A” t’assegures que el què trobaràs en les cerques de seguiment de la marca et serà fàcil i útil a l’hora de fer-ne el seguiment de la reputació on line.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!