Arròs Negre

Ahir, vaig tenir la oportunitat de dinar amb Albert Medran, Vicent Martínez , Ferran Fernández, Guillem Lopez, Carlos Gomez del Màster de Màrqueting Polític de l’ICPS a l’Escala, en motiu del cap de setmana de “Turisme Electoral” organitzat per en Pau Canelta a l’Empordà.

Com sol passar en aquest casos qui treu més suc de les converses de sobretaula és l’interpel·lat, en aquest cas servidor.Si en Comunicació electoral unes de les claus rau en tenir una estratègia clara (i escrita!) per evitar que les “paranoies” de tota campanya et facin perdre de vista els objectius i els mitjans per assolir-los, els fonaments comunicatius de tots els començals estan a prova de terratrèmols.

Les campanyes negatives, les estratègies dels principals partits de cara al 9M, els blocs electorals i la publicitat en cadenes privades, el concepte “Innovació” i com l’emmarquem,  però també el “porta a porta”, la comunicació personal i directe, o com canalitzar la informació més institucional d’una manera didàctica i atractiva van centrar un dinar que es va allargar fins quarts de 6 de la tarda.

Com gairebé sempre passa, l’atzar et depare sorpreses que solen centrar l’atenció en un aspecte inexistent  o que consideraves intranscendent. En el nostre cas aquest “convidat de pedra” va ser l’arròs negre. Concretament la seva forma: arròs negre caldós quan tothom, excepte un servidor, l’esperava sec. Coses del directe.


Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *