Ahir Barça i Madrid van ser notícia durant tota la jornada però no per temes estrictament esportius. A més, ho van ser per qüestions no gaire semblants. Mentre la notícia madrilenya era la consecució d’un contracte astronòmic pels seus drets televisius amb l’empresa catalana Mediapro, que es veu que supera la que té el Barça (aquest és el ‘morbo’), el club català emitia un anunci televisiu arreu del món mostrant la seva cara més solidària. (Hi ha més…)
Tenint en compte que segur que darrere de tot plegat hi ha també interessos econòmics, és evident que l’interès social agafa cada cop més relleu a can Barça i accions com aquesta ho evidencien. És un fet que s’ha d’aplaudir i lloar-ne els artífexs. A més, sembla ser que és una acció publicitària mai vista, d’una projecció internacional que mai abans s’havia realitzat des de Catalunya.
La Unicef ja va anunciar que després de la seva relació amb el club blaugrana les seves afiliacions havien augmentat considerablement. Suposo doncs, que si el fet de lluit logotip a la samarreta del Barça ajuda a la infància dels països en vies de desenvolupament, la samarreta pot estar molt de temps dedicada a la Unicef. Tot, gràcies a uns quants esportistes (i un club que els suporta) que corren darrera pilotes.
El Barça, un símbol referent català al món, està essent cada vegada més que un club.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!