29 de juliol de 2010
Sense categoria
0 comentaris

FIRATÀRREGA PRESENTA EL CLUB DELS MECENES 2010


El Club reuneix 22 empreses que s’impliquen en el desenvolupament de la Fira


Ahir va tenir lloc a l’Espai ‘El Molí’ del Talladell la signatura del
conveni de col·laboració entre FiraTàrrega i les empreses que formaran
part del Club dels Mecenes de la Fira, en un acte que va comptar amb la
presència, entre altres representants polítics, del tinent d’alcalde de
Tàrrega; Jaume Ramon, i del regidor de promoció econòmica i diputat de
la Diputació de Lleida, Manel Medrano. A l’acte hi van assistir els
representants de les empreses adherides al Club dels Mecenes, que inclou
22 membres.

En aquesta edició, tot i l’adversa conjuntura
econòmica, el nombre de mecenes s’ha incrementat un 10%, la qual cosa
demostra la implicació de les empreses del territori en el
desenvolupament de la Fira.

Existeixen tres categories de mecenatge per tal
que l’empresa triï l’opció que més s’adapta a les seves preferències.
Així, per categories, els vint-i-dos membres del Club dels Mecenes són
els següents: en la categoria de Mecenes Premium, Alsa, Benecé, la Cambra de Comerç de Tàrrega, Foment Targarí, Ros Roca i Segre/Lleida Televisió; en la categoria de Gran Mecenes, Borges, Distribuïdora Bosch Hnos., SA, GLS Prefabricados, New School i Sorea; en la categoria de Mecenes,
Anfigraf, Auto Nayox, Casa Delfín, Jaume Costa, Fustes Estadella,
Geonet projectes, Zero, Hàbit, Semat grup, Sucesores de Falip Navarro i
Peugeot – Tallers Celestí Farré.

La idea bàsica del Club és que les empreses
s’erigeixin com a mecenes mitjançant la compra d’un paquet d’entrades
d’espectacles de la Fira a un preu especial de col·laboració. El Club
també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la
sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al
territori que les acull.
A les empreses que integren el Club, la
Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d’avantatges en l’àmbit
del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els
integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la
Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).

A més, les empreses participants també poden
desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l’oportunitat
única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts
escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden
utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors,
treballadors, col·laboradors, etc. Formar part del Club dels Mecenes
també dóna lliure accés a l’espai de reunió informal dels professionals,
l’anomenat Club Lleida Qualitat.

Així, FiraTàrrega fa una clara aposta per
continuar donant un impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció
d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el
propòsit amb què aquest Club va néixer l’any 2002, que no és altre que
implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de
FiraTàrrega, apropant empresa, ciutat i Fira.

Podeu trobar més informació sobre els mecenes d’enguany en aquest enllaç.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!