2 d'abril de 2012
Sense categoria
0 comentaris

La CPC-UdL renova la seva imatge

Coincidint amb la 9a Setmana de la Comunicació, que tindrà lloc del 16 al 18 d’abril

Ja queden menys de dues setmanes per donar el tret de sortida a la 9a Setmana de la Comunicació, l’activitat més important que la CPC-UdL ha organitzat des del seu naixement, ja fa gairebé un any.

Després d’haver realitzat amb èxit diverses jornades destinades a reflexionar sobre la situació actual del periodisme i la comunicació, ara toca el torn a un dels temes de més actualitat: la creació d’una marca. Com explicar la identitat d’un producte, una idea o, fins i tot, un país? Com fer-nos propers al gran públic? Quines estratègies comunicatives hem de seguir perquè el nostre “producte” s’integri en l’imaginari col·lectiu?

Tots aquests dubtes, tan de moda ens aquests últims temps, es resoldran durant la 9a Setmana de la Comunicació de la UdL, que se celebrarà a l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida entre els dies 16 i 18 d’abril.

Per celebrar-ho, hem volgut renovar la nostra imatge. L’empresa Antaviana ha dissenyat aquest nou logo que volíem compartir amb vosaltres.

Esperem que sigui de la vostra delectança i atracció!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!