Coincidint amb la 9a Setmana de la Comunicació, que tindrà lloc del 16 al 18 d’abril
Després d’haver realitzat amb èxit diverses jornades destinades a reflexionar sobre la situació actual del periodisme i la comunicació, ara toca el torn a un dels temes de més actualitat: la creació d’una marca. Com explicar la identitat d’un producte, una idea o, fins i tot, un país? Com fer-nos propers al gran públic? Quines estratègies comunicatives hem de seguir perquè el nostre “producte” s’integri en l’imaginari col·lectiu?
Tots aquests dubtes, tan de moda ens aquests últims temps, es resoldran durant la 9a Setmana de la Comunicació de la UdL, que se celebrarà a l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida entre els dies 16 i 18 d’abril.
Per celebrar-ho, hem volgut renovar la nostra imatge. L’empresa Antaviana ha dissenyat aquest nou logo que volíem compartir amb vosaltres.
Esperem que sigui de la vostra delectança i atracció!
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!