Dimecres, en Daniel Ureña disparava primer. En Daniel és un home clarivident que domina la videopolítica com poca gent en aquest país. De l’interior del seu Mac van sortir els 10 manaments de la videopolítica. "Amaràs a youtube sobre todas las cosas", video-magister dixit. Posteriorment, va prendre el relleu Roberto Izurieta. Esperava la seva ponència amb candeletes perquè l’havia llegit, però mai l’havia escoltat. El professor Izurieta va exaltar la proximitat, el tu a tu en tots els àmbits de la comunicació política. Una conferència didàctica, divertida i terrenal.
Abans de dinar li tocava el torn a Luís Arroyo, co-autor d’un llibre indispensable: "Los cien errores de la comunicación de las organizaciones". La seva intervenció va ser molt entretinguda doncs complementava la part més teòrica amb exemples, que tots coneixíem, del govern de l’Estat.
I a la tarda va arribar l’autèntica sensació del seminari: Jaime Duran. Amb aspecte de bona de persona, Duran va donar tota una lliçó d’estratègia a llarg termini, de mètode i d’humor amb la campanya de Mauricio Macri, alcalde de Buenos Aires, com a fil conductor. Genial.
Per tancar el seminari, el front-liner de Mas Consulting a USA, César Martínez repassava que havien donat de si, fins aquell moment, la carrera a la presidència dels Estats Units i petrificava als nostres caps un axioma per comprendre-les: Piensa en las elecciones 1952.
Així va passar el seminari. Però no tot! En la propera i última entrega, les bambolines del curs: anècdotes, amics, xofers i altres espècies.
*Si voleu saber més coses sobre el seminari, no us oblideu de visitar:
Xavier Peytibi: e-xaps, partidos políticos e internet
Pau Canaleta: l’Estratega
Mas Consulting: comunicación electoral
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!
ei primu, això fot goig! sembla que finalment aquest blog agafa la força política i esclaridora que tots/es esperavem….jjejjee
apali segueix així!
SALUT