La CUP de Tarragona ha tingut accés a diverses queixes en relació a l’estat en què es troba l’Oficina d’Atenció al Contribuent (OAC), situada a la planta baixa de l’Ajuntament de Tarragona. Es tracta de l’oficina de servei d’atenció personalitzada al contribuent, mitjançant la qual la ciutadania pot obtenir informació i realitzar-hi gestions diverses. Segons la formació independentista, en aquesta oficina s’han produït problemes relacionats amb paneroles i rosegadors, així com problemes d’aclimatació.
Els regidors cupaires Laia Estrada i Jordi Martí consideren inadmissible que l’Ajuntament albergui “un servei d’atenció pública que té problemàtiques d’aquest tipus, sense fer res al respecte, la qual cosa dóna una imatge pèssima del consistori”. Al mateix temps, consideren poc ètic que a l’Ajuntament permeti que treballadors i treballadores hagin de dur a terme les seves tasques en aquestes condicions.
Els anticapitalistes exigeixen solucions immediates i adverteixen que no acceptaran “excuses de tipus econòmic, quan fa pocs mesos s’han dut a terme quantioses obres per millorar els despatxos de l’equip de govern”.
Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona
Tarragona, Països Catalans, 14 de juny de 2016
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!