Títol: Els spin doctors
Autor: Toni Aira i Foix (Barcelona, 1977) [bloc], doctor per la Universitat Ramon
Llull i llicenciat en Periodisme, és professor del Departament de la
Facultat de Comunicació Blanquerna. Com a periodista ha col•laborat en
mitjans com El Temps, l’Avui i Sàpiens. En el món de la ràdio ha format
part de la redacció d’informatius d’Ona Catalana, i a Catalunya Ràdio
ha col•laborat en diferents programes com a comentarista i tertulià. Actualment
dirigeix el diari en línia El singular digital, on havia treballat com
a columnista, com també havia fet anteriorment a Comunicació 21 i a
Tribuna Catalana. Ha treballat en l’equip de comunicació de les
dues candidatures de Joan Laporta a la presidència del FC Barcelona, on
va dirigir la Revista Barça entre 2004 i 2006. És coautor del llibre
col•lectiu De Pujol a Maragall. Comunicació política i comportament
electoral a les eleccions catalanes de 2003 i autor dels llibres La Veu
de l’Experiència. Testimonis del passat, pensant en el futur (2007) i
Màrqueting polític: L’art de guanyar eleccions. Del cartell a Youtube
(2008).
Edita: Columna
[Els lectors podeu animar-vos a comentar el llibre aquí.]
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!