SAÓ

col.lectiu de reflexió rural

19 de setembre de 2009
0 comentaris

Presentació del “Baròmetre de la situació i les estratègies del sector alimentari a Catalunya”

                             

El passat dia 18 de setembre, es va presentar el Baròmetre de la situació i les estratègies del sector agroalimentari a Catalunya, referent al segon trimestre de l’any 2009. Aquest baròmetre ha estat impulsat pel Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, per la Fundació del Món Rural i per l’Institut Cerdà. Les principals conclussions que s’han exret són que els consumidors catalans, davant de l’actual crisi econòmica, han modificat els seus hàbits de compra per tal de reduir despeses. Segons les dades facilitades en el baròmetre, 2 de cada 3 consumidors compren més productes de marca blanca que de marques reconegudes i líders. Juntament amb aquesta informació, el baròmetre analitza altres dades referents als índexs de confiança global i, també, del consumidor i de l’empresari, entre d’altra informació presentada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!