Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de juny de 2018
0 comentaris

Ultims cambis de Google

 

Durant els últims anys, SEO ha estat canviant constantment.

Alguns experts han estat considerant que l’empresa ha fet graduacions en l’algorisme de Google Penguin probablement al febrer d’aquest any.

Sí! S’ha especulat i conjecturat perquè Google no és una persona que permeti que el gat fora de la borsa amb tanta facilitat: són excel·lents conservadors secrets i no ens revelaran les seves estratègies.

Google ha pres molt seriosament que els usuaris obtinguin el contingut adequat per a les consultes que cerquen. I per a això, s’han realitzat nombroses actualitzacions en els seus algorismes de l’any passat.

# 1. Esquema

L’ús d’un marcat d’esquemes és cada vegada més important amb la transformació de Google per sempre i les tendències dels usuaris en constant evolució.

El treball d’esquema és que els cercadors simplifiquin i comprenguin el vostre lloc, ajudant així a que es mostri correctament. L’esquema també pot ser especialment útil quan Google decideix mostrar respostes enriquides, com Quick Answers o Rich Card.

A Google li agrada facilitar la vida als seus usuaris mostrant les respostes el més senzill possible perquè puguin trobar el que busquen. A partir d’ara, es mostren fragments enriquits per a receptes i vídeos, articles AMP, negocis locals, música, ressenyes i TV i pel·lícules.

# 2. Hibridació

És un fet conegut avui que els usuaris s’han convertit en una sofisticada línia en línia i les demandes del màrqueting digital aconsegueixen apropar els professionals.

Ara, els usuaris mòbils comproven els correus empresarials i els usuaris d’escriptori canvien els cupons de les xarxes socials.

 

Per aprofitar aquest potencial i la memòria cau dels clients, el vostre equip ha d’estar al corrent d’executar campanyes híbrides i estar preparat per a aquests canvis.

Per assegurar-vos que el vostre equip està en mans:

Realitzeu entrenaments on pugui ajudar els membres de diferents equips a conèixer els objectius i les estratègies dels altres
Creeu projectes compartits on els membres de diferents equips s’uneixin a objectius conjunts
Avançar amb documents comuns entre els diferents equips que defineixen el vocabulari, les expectatives i els rols perquè tothom pugui comunicar-se eficaçment

# 3. Canvis en els SERP

Google ha estat provant i provant els SERP aquest any passat. Particularment, han augmentat la quantitat de caràcters permesos en algunes de les descripcions i títols del Meta.

Aquesta tendència podria suposar un repte per als venedors, ja que no s’han desplegat a tots els llocs web, ni ha anunciat que són permanents.

Per als llocs que tenen la sort de rebre el trànsit addicional, hi ha grans perspectives per incloure més paraules clau i descripcions més convincents per ajudar a atraure més persones al lloc web.

# 4. Mòbil i velocitat

Des de l’any 2015, quan Google va introduir per primera vegada el projecte AMP, la importància de la velocitat, especialment en els dispositius mòbils, ha crescut.

El motor de cerca sempre ha reconegut i ha deixat clar que els temps de càrrega lenta perjudiquen l’experiència de l’usuari, per la qual cosa fins i tot un retard de segon es tradueix en una reducció considerable de les conversions. Amb AMP, Google pot intensificar la importància de la velocitat.

Google Penguin
Google Hummingbird
Google Panda
Google Pigeon

Hem sintetitzat aquests canvis com les actualitzacions de SEO més rellevants i rellevants que necessiteu per estar al dia.

L’objectiu de l’actualització és proporcionar un resultat local més beneficiós, rellevant i precís. I a diferència de les actualitzacions de Penguin i Panda, aquesta no és una actualització basada en penals, sinó un canvi fonamental en l’algoritme local de rànquing de cerques.

Així que estableix-te i prepara’t per dominar SEO el 2018.

font:agencia marketing online barcelona mentedigital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!