Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

28 de desembre de 2018
0 comentaris

Truc per SEO contingut tenda online

 

Avui os aportem alguns trucs de SEO:

1. El teu eCommerce hauria de tenir un bloc

Tenir un blog serveix tant per al SEO a eCommerce, com per crear una estratègia de continguts que et desmarqui de la teva competència i t’ajudi a crear audiència del teu producte i en un moment determinat a generar i alimentar la teva comunitat. L’ideal és crear contingut original del teu servei o producte que impulsi i t’ajudi a vendre més. Fes-te l’expert del teu sector amb aquests continguts que maneges dia a dia i de manera senzilla.

El bloc és molt útil també per a compartir en xarxes socials teus continguts i comunicar campanyes com la de nadal o liquidacions d’estoc.

2. Autoria a Google Plus

Google Plus pot semblar a primera vista un cementiri, però per al SEO a eCommerce ajuda molt per una banda amb les seves comunitats virtuals, de l’altra, amb Google My Business. L’autoria és important perquè incrementa el trànsit i perquè t’identifica com a autor i expert en la matèria.

3. Arxius d’imatge ben nomenats

El nom de l’arxiu és un indicador del contingut de la imatge imprescindible per al SEO a eCommerce. Per optimitzar el nom has d’intentar ser curt i descriptiu, i no cal que incloguis tanta informació com en l’etiqueta ALT. No obstant això, aquest nom genèric no porta cap benefici en els motors de cerca per la qual cosa amb un nom més específic, tindrem més possibilitats per aparèixer en els primers resultats de cerca.

Un bon nom de fitxer es caracteritza perquè representa el contingut de la imatge, inclou la paraula clau principal, és molt concís i utilitza guions per separar paraules.

4. Etiqueta “alt” de les imatges

El nom de “alt” ve de alternate text o text alternatiu, i és el que utilitzen els cercadors per saber què és el que mostra una imatge. També és el text que s’utilitza en lloc de la imatge quan aquesta no es pot carregar juntament amb la resta del contingut de la pàgina. Actualment la majoria dels gestors de contingut permeten afegir text a l’etiqueta fàcilment, de manera que és un recurs senzill però efectiu per millorar la teva SEO a eCommerce.

La clau per crear bones etiquetes “alt” és:

Descriure fidelment el contingut de la imatge
Incloure la paraula clau principal,ser concís

5. Descripció detallada dels productes

La descripció dels teus productes a la botiga online, no només ajuda al SEO del teu eCommerce, sinó que fa que et diferències de la competència, i li dóna informació addicional al teu client potencial. És una arma de doble tall, que hem de tenir en compte i no passar per alt.

6. Ni articles, ni determinants, ni preposicions en les URL

La url com més netes i concises millor. Moltes vegades en eCommerce, venen determinades per l’arbre de categories que volem o que hem de crear. Doncs bé, el seu seria intentar des d’un principi que l’arbre de categories fos el més estructurat possible. Amb això tenim molt de guanyat, perquè per coherència com més estructurat, url més amigables per al SEO.

7. Relaciona contingut entre si

La màgia dels enllaços interns. No cal tornar-se boig, i linkar tot, però crear enllaços interns de manera coherent pot ajudar molt a la nostra botiga online, d’una banda ajuda a SEO a eCommerce, perquè genera rellevància per als motors de cerca, ia més poden canalitzar la navegació de un usuari i fins i tot canalitzar una compra, que podia haver estat un abandonament. Tot són avantatges!

8. Aconsegueix enllaços entrants de forma natural

Els backlinks naturals i no artificials són difícils d’aconseguir, però per a una botiga en línia, es pot jugar amb descomptes i promocions, per atreure’ls i són imprescindibles per tenir un bon SEO a eCommerce.

9. Distribueix i comparteix contingut en xarxes socials

Les xarxes han demostrat, que poden ser per a eCommerce un potent canal d’atenció al client. Les xarxes socials són fonamentals si volem copar tots els canals de venda online, ja que, ben emprades, poden ser un gran aparador de la nostra botiga en línia, a més ofertes i descomptes viren molt més per elles. A més, Google ens ha demostrat que cada vegada tenen més pes per al SEO a eCommerce i en general.

10. Canonització del domini segons aconsella el consultor seo judith sauch.
Aquesta és potser, dins de les claus bàsiques del SEO a eCommerce, la més complicada de totes. Una adreça amb un www al principi no és el mateix que una direcció sense un www. Aquesta és la raó per la qual algunes escrivim una adreça en el navegador i surt l’error “aquesta pàgina no existeix o 404 Not Found”.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!