Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de setembre de 2018
0 comentaris

Tràfic SEO i la seva projecció futura

Quan es parla de tràfic de SEO, el nombre de visites rebudes a la nostra web, cal tenir present que és una dada no predecible, cada decisió presa l’afecta, clarament, però no es pot determinar amb exactitud com serà aquest efecte, ni l’impacte que pugui tenir, s’ha de tenir present el fet que el tràfic no només està determinat per les accions pròpies sobre la pàgina, sinó també per factors aliens a nosaltres. A pesar de conèixer això, ens tendirem a preguntar:

¿Com és possible fer una projecció realista i acertada del possible tràfic que obtindrem en un futur pròxim?

I encara que no es pot brindar una resposta específica, existeixen certs consells: una ajuda per a aquesta tasca consisteix a establir una línia de base i analitzar les diferents tendències històriques, això també ens serveix com una avís quan existeixen canvis continuos en el tràfic SEO.

Si realitzem preguntes habituals sobre com millorar el tràfic SEO de la nostra pàgina o web, la resposta que obtindrem amb més regularitat és “depend”.

Un contingut nou augmentarà el tràfic? Depen.

Si segueixo les recomanacions donades, el trànsit sortirà beneficiat? Depen.

Aquesta resposta no sol agradar a les empreses.

Com és de coneixement general per a qualsevol SEO, és impossible predir amb exactitud quines modificacions afectaran el tràfic de SEO i de quina manera, ja que existeix la presència de múltiples factors externs sobre els quals no podem exercir cap control.
Alguns factors que determinen el tràfic de SEO

No obstant això, es pot establir una idea general del tràfic que podem tenir en les nostres pàgines, sempre tenint en compte aquests factors aliens a nosaltres, entre els quals podem esmentar:

1- Orientació: Establir la línia de base és el primer pas, determinant quina és el trànsit que obté i d’on ve.

2- Estacionalitat: s’ha d’analitzar l’impacte que comporta l’estacionalitat sobre el nombre de trànsit. Podeu observar com el seu trànsit ha variat de mes en mes en els últims anys i hauria d’existir alguna coherència en les tendències estacionals de cada any.

3- Tendència anual: És necessari notar com el trànsit de la seva pàgina web va creixent d’un any a altre, en els últims  3 o 5 anys. Si el creixement comú és del 10% entre un any i un altre, això és el que potser s’ha de esperar com un augment de referència.

4- Propers projectes: Claro està, aquest aspecte és bastant impredecible, però s’han de considerar els projectes a implementar.

Font del article:experta en seo barcelona judith sauch posicionament web natural

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!