Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

17 de gener de 2021
0 comentaris

SEO pel 2021

Google que els Core web Vitals es convertiran en un factor de posicionament SEO a maig de 2021, la tendència natural de l’SEO serà la de posar-se al lloc de l’audiència i centrar-se en factors més «humans »com la usabilitat o l’experiència de l’usuari.

El SEO s’actualitza constantment, no només pels canvis i actualitzacions en els algoritmes dels motors de cerca, sinó també pels canvis en els hàbits dels usuaris i en la forma en què aquests busquen i interactuen amb els diferents continguts. Aquestes seran algunes de les tendències que marcaran el camí de l’SEO a 2021.
El proper any, amb l’anunci de Google que els Core web Vitals es convertiran en un factor de posicionament SEO a maig de 2021, la tendència natural de l’SEO serà la de posar-se al lloc de l’audiència i centrar-se en factors més «humans »com la usabilitat o l’experiència de l’usuari. Aquestes són algunes tendències que vindran per protagonitzar el SEO a 2021: -Intención de cerca: Els professionals de l’SEO hauran de posar-se en la pell de l’usuari i comprendre per què busquen un tipus de contingut.
Per a això, cal analitzar els resultats que apareixen en les SERP a l’realitzar una recerca concreta, ja que Google és capaç de «comprendre» quina és la intenció de l’usuari darrere d’una recerca i mostrar els millors resultats. L’algoritme és capaç de distingir el contingut de qualitat i el que ha estat escrit per un expert en una matèria, que compleix el factor EAT i, per tant, es mostrarà en millors posicions. -Reconeixement de marca: Els SEO que treballen amb marques i empreses, han de centrar els seus esforços en què Google «entengui» qui és l’empresa, a què es dedica i qui en forma part. Per a això, s’han de optimitzar els perfils de Google My Business. Els SEO han de optimitzar els seus continguts utilitzant el Llenguatge Natural de Google perquè aparegui correctament en el «Tauler de Coneixement» de Google. -Core web Vitals: Els Core web Vitals seran un dels factors decisius en el posicionament SEO.
Això vol dir que les pàgines han de prioritzar el rendiment, que siguin mobile-friendly, que es rendericen ràpid, que les imatges estiguin optimitzades i que compleixin amb tots els protocols de seguretat. Els Core web Vitals, a més, s’analitzaran les pàgines marcades com a «noindex» pel que no s’han de descuidar. -Optimitzar l’experiència d’usuari: Seguint amb el fil dels Core web Vitals, també serà important optimitzar les pàgines web perquè siguin senzilles d’utilitzar per als usuaris.
En aquest sentit, cal tenir cura de la velocitat de càrrega i renderitzat de la pàgina, així com l’arquitectura de la mateixa, que ha de ser fàcil de navegar, sense submenús o pàgines ocultes. -Contingut llarg: Una de les millors formes de posicionar sobre la competència en 2021, serà publicar contingut llarg periòdicament. Aquest contingut ha de complir amb les exigències de l’EAT. -Mòbil: Avui en dia, la majoria de les cerques es realitzen en terminals mòbils, de manera que les pàgines han d’estar optimitzades per a l’ús en navegadors mòbils. El «mobile first» segueix cobrant importància, pel que és necessari disposar de dissenys responsive, que carreguin ràpid i no tinguin anuncis intrusius que dificultin la lectura. -Automatització: A mesura que els algoritmes es refinen, el SEO requereix molt de temps i una àmplia varietat de tasques diferents.
Per aquest motiu, serà més important que mai disposar de les eines adequades i saber automatitzar a l’màxim certes tasques. -Noves estratègies: Tot i que el SEO de tota la vida, tant el tècnic com el SEO Onpage com preveu la agencia seo barcelona, segueixen sent importants, cal buscar noves estratègies. Més que mai, és important estar a el dia i adaptar-se ràpid als diferents canvis que puguin aparèixer, així com apostar per la creativitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!