Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 de gener de 2019
0 comentaris

¿Que es un Rich Snippet?

Si et pregunto què són els rich snippets ¿sabries respondre’mi?
Els formats enriquits, també coneguts com rich snippets, són una de les eines més infravalorades i poc utilitzades a nivell de desenvolupament i de màrqueting en línia.

No obstant això, tenen un munt d’aportar al teu projecte, especialment perquè et poden donar un extra en posicionament web que estic segur que no vols desaprofitar.

Per això, he preparat per a tu aquest article amb tot el que has de saber sobre ells:

Els formats enriquits són peces d’informació especialment dissenyades perquè el cercador les traieu i les comprengui, categoritzant millor el teu contingut.

Des de mitjans de 2013 Google va començar a entendre més formats enriquits i, el que és millor, a usar-los per comprendre millor la informació que li oferim.

Amb això, es van convertir en un factor més del SEO on-page i la seva importància des del ja llunyà any 2013 no ha fet altra cosa que créixer i créixer.

A això cal afegir-li que la majoria dels projectes no els tenen implementats, és a dir, si tu els implementes, tindràs un avantatge competitiu amb la majoria dels teus competidors.

I sé que no vols desaprofitar aquesta part.

Tipus de rich snippets segons un consultor seo

Tipus com a tal hi ha milers però vull recollir-te els conceptes i marcats més comuns, perquè vegis el seu potencial:

-Esdeveniments.
-Persones.
-Productes.
-Receptes.
-Aplicacions de Programari.
-Vídeo.
-Articles.
-Serveis.

És a dir, dins de cada un d’ells podràs fer un marcat específic perquè Google comprengui millor no només el teu tipus de contingut, sinó també el que està dins d’ell.

Schema.org, el gran repositori

Abans de continuar, deixa que et parli una mica sobre Schema.org, és important.

En 2013 tota plataforma d’autoritat es va començar a tornar boja instaurant formats enriquits que només aquesta plataforma podia entendre i, és clar, es va armar grossa perquè és l’editor el que ha de fer el marcatge, provocant una càrrega de treball brutal.

Doncs bé, ni més ni menys que Google, Yahoo! / Bing i Facebook entre d’altres es van ajuntar i van parir un repositori on estan totes les etiquetes de rich snippets que entendran la majoria de les aplicacions.

La part bona: estandarditzar el mercat i ara tots podem escollir directament d’allí les etiquetes que volem per al nostre projecte i els crawlers ho entendran perfectament.
La part dolenta: Hi ha milers d’etiquetes diferents per les quals bussejar, així que arma’t de paciència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!