Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

SEO per ONGS

19 d'octubre de 2019

Entenent l’algoritme de Google L’algoritme de Google és la fórmula matemàtica que ordena i ens presenta els resultats de cerca. Per tant si vols posicionar el teu web has de conèixer què és el que valora aquest algoritme, quins factors entren en joc i així treballar per millorar els requisits tècnics que la teva web

Llegir més

SEO per recerques per veu

19 d'octubre de 2019

Raons per optimitzar el SEO per cerca per veu A.- Major visibilitat en els snippets Visibilitat SEO per cerca per veu Els rich snippets són uns codis d’HTML que s’insereixen en les webs. Gràcies a ells, els cercadors obtenen informació sobre la temàtica dels continguts. D’aquesta manera, apareixen en els SERP d’una manera organitzada. Una

Llegir més

La estrategia de un Marketing Digital per la teva ONG

9 d'octubre de 2019

Passos per desenvolupar l’estratègia de màrqueting digital a les ONG Anàlisi de la realitat de la teva ONG -Públic objectiu de la teva ONG -Objectius de comunicació en la teva ONG -Mitjans de comunicació a la teva ONG -Planificació estratègica en la teva ONG -Avaluació del pla estratègic en la teva ONG   1. Anàlisi

Llegir més

Velocitat de càrrega: determinant per a l’optimització web

9 d'octubre de 2019

El internet s’ha convertit en la millor via disponible per a les diferents empreses o marques que volen apropar-se als clients de manera directa, sense limitacions d’horari, zona geogràfica, etc … a causa d’aquesta realitat coneguda, la plataforma en línia s’ha omplert de llocs webs que competeixen diàriament per atreure la major quantitat de trànsit.

Llegir més

Optimitzacions SEO: millora el posicionament web

9 d'octubre de 2019

Quan parlem de optimitzacions SEO fem referència a totes les modificacions que s’implementen en un lloc web perquè sigui “agradable” davant els ulls dels cercadors (com Google) i, d’aquesta manera, aconsegueixi ocupar un bon lloc a la primera pàgina de resultats. És a dir, Google és el motor de cerca per excel·lència, a causa d’això

Llegir més

Definició de Màrqueting per a ONGs

1 d'octubre de 2019

Definició de Màrqueting per a ONGs El Màrqueting per a ONGs seria el conjunt d’activitats per intentar atraure, captar, retenir i fidelitzar donants i voluntaris que trobin valor en la causa humanitària nucli de l’organització. La funció del Màrqueting a una ONG deu contribuir a la causa, ajudant a aconseguir els objectius marcats. Partim de

Llegir més

Storyscaping: funció i avantatges

1 d'octubre de 2019

Storyscaping: funció i avantatges Cal que les marques es mantinguin al dia amb les noves pràctiques de màrqueting digital que busquen optimitzar la interacció entre les empreses i els consumidors, millorar la imatge i “assegurar” un augment en les vendes. Per entendre el storyscaping començarem parlant de l’storytelling, la qual cosa és, senzillament, l’acció d’explicar

Llegir més

Engagement: compromís dels clients cap a la marca

1 d'octubre de 2019

Actualment, el compromís dels clients és molt diferent al que presentaven anys enrere. Avui en dia les persones compten amb moltíssimes opcions per rebre informació, i esperen que les empreses o marques aconsegueixin anticipar-se a les seves necessitats, podent brindar una solució en temps real. Gràcies a això, l’engagement resulta un desafiament a considerar. Cal

Llegir més

¿Que es una ecommerce?

1 d'octubre de 2019

Què és el a-ecommerce? Quan parlem de a-ecommerce segons una agència màrqueting digital fem referència a una forma de comerç molt conegut dins de l’àmbit web, i ha de rebre especial atenció dels encarregats en el sector retail. L’a-ecommerce ha estat creat amb el propòsit de portar el comerç electrònic a un altre nivell, especialment

Llegir més

Avantatges del Digital a les ONGS

19 de setembre de 2019

La Generació I o Millennials està trastocant la nostra societat a una velocitat vertiginosa. El naixement i implantació d’una nova generació sempre ha suscitat controvèrsia i reaccions negatives per part dels seus predecessors, però la veritat és que aquests millennials són els que més agitació estan causant per ser, precisament, els que estan trencant amb

Llegir més

Concepte de Google My Business

19 de setembre de 2019

Què és Google My Business? Google My Business és una eina gratuïta creada per Google per ajudar a tots els negocis que volen posicionar millor a internet. Es tracta d’una plataforma que s’encarrega de vincular un negoci amb un local físic a l’entorn del qual es envoltes. Per a això, compta amb una sèrie de

Llegir més

Webs per crear marca

16 de setembre de 2019

Saps realment què són les webs satèl·lit? És possible que hagis escoltat el terme “llocs satelitales” en diversos blocs o fòrums de WordPress SEO. Perquè cada vegada més fanàtics del SEO i propietaris de llocs webs, s’adonen del que efectius que són aquests llocs. I ho són, perquè realment poden ajudar a impulsar la teva

Llegir més

Discovery ads

16 de setembre de 2019

Cada vegada més usuaris comparen productes i preus des dels diferents dispositius tecnològics i aplicacions. Per això, els anunciants han de tenir en compte on i com s’anuncien. Google presenta l’eina Google Discovery Ads, que utilitza tècniques d’aprenentatge automatitzat per oferir a les audiències els suggeriments de productes en les diferents plataformes. Google Discovery Ads

Llegir més

Eines de SEO

8 de setembre de 2019

Eines de SEO per a una millor correlació amb els motors de cerca Per a una bona campanya es tendeixen a utilitzar una gran quantitat d’eines de SEO. Algunes de les més eficaces són proporcionades pels motors de cerca. Els motors de cerca volen als webmaster per desenvolupar continguts en mitjans accessibles, raó per la

Llegir més