Podem definir l’actualitat com la “era tecnològica”, els dispositius intel·ligents, telèfons mòbils i l’internet s’han convertit en pilars per a les nostres vides. I, com és natural, el món cibernètic no solament influeix activament en les relacions personals i vida social, sinó que té una participació bastant notòria per a l’èxit o triomf d’empreses, companyies o projectes emprenedors.
Tota persona que vulgui destacar-se en l’àrea professional, i ampliar el seu públic objectiu, s’ha de trobar en internet. Però no n’hi ha prou amb obrir un lloc i començar a publicar contingut, cal comptar amb paràmetres que ens permetin ser vistos, augmentar les visites a la nostra web, perquè d’aquesta manera puguem complir els objectius proposats. I per a això, l’optimització SEO és la clau, saber quins són els hàbits i interessos dels usuaris, i les tendències de consum és un excel·lent començament per a tot projecte online.
Posicionament web: optimització SEO segons un consultor seo
Podem trobar-nos amb diverses pràctiques d’optimització SEO que ens guiaran a crear un contingut que sigui ben valorat pels cercadors. Primer de tot, hem de saber que quan parlem de SEO, ens referim al posicionament web, és a dir, el lloc que ocupa determinada pàgina en els resultats dels motors de cerca.
Molts estudis han determinat aspectes generals (ja que poden variar en dependència de l’article) que prenem com a “bones opcions” al moment de crear un contingut, aquests són factors que prioritzen l’optimització SEO.
Per exemple, es pot afirmar que els articles que contenen entre 600 i 1.200 paraules són els que es troben, amb més freqüència, en els deu primers llocs de Google.
De la mateixa manera, hi ha xifres que demostren que el 25% dels continguts textuals que aconsegueixen aconseguir una qualificació de “perfecte” o “bo”, utilitzant SEO Writing Assistant com a eina, es posicionen en els primers llocs del cercador Google.
Una altra dada resaltante, és que el temps aproximat que cada usuari dedica per a l’optimització dels articles és al voltant de 2 minuts i mig, per mitjana, 3 minuts per la lectura de cada contingut.
Si parlem de la longitud dels articles, podem establir una mitjana de 810 paraules per cada text que carreguen els usuaris a internet. El 24% dels continguts publicats són considerats plagis o còpies.
Generalment, s’utilitzen 2 paraules clau per contingut.
S’han de considerar diversos aspectes al moment de crear un contingut, conèixer l’internet ens ajudarà a triomfar en ell.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!