Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

21 de desembre de 2018
0 comentaris

L’optimització SEO

Podem definir l’actualitat com la “era tecnològica”, els dispositius intel·ligents, telèfons mòbils i l’internet s’han convertit en pilars per a les nostres vides. I, com és natural, el món cibernètic no solament influeix activament en les relacions personals i vida social, sinó que té una participació bastant notòria per a l’èxit o triomf d’empreses, companyies o projectes emprenedors.

Tota persona que vulgui destacar-se en l’àrea professional, i ampliar el seu públic objectiu, s’ha de trobar en internet. Però no n’hi ha prou amb obrir un lloc i començar a publicar contingut, cal comptar amb paràmetres que ens permetin ser vistos, augmentar les visites a la nostra web, perquè d’aquesta manera puguem complir els objectius proposats. I per a això, l’optimització SEO és la clau, saber quins són els hàbits i interessos dels usuaris, i les tendències de consum és un excel·lent començament per a tot projecte online.

Posicionament web: optimització SEO segons un consultor seo

Podem trobar-nos amb diverses pràctiques d’optimització SEO que ens guiaran a crear un contingut que sigui ben valorat pels cercadors. Primer de tot, hem de saber que quan parlem de SEO, ens referim al posicionament web, és a dir, el lloc que ocupa determinada pàgina en els resultats dels motors de cerca.

Molts estudis han determinat aspectes generals (ja que poden variar en dependència de l’article) que prenem com a “bones opcions” al moment de crear un contingut, aquests són factors que prioritzen l’optimització SEO.

Per exemple, es pot afirmar que els articles que contenen entre 600 i 1.200 paraules són els que es troben, amb més freqüència, en els deu primers llocs de Google.

De la mateixa manera, hi ha xifres que demostren que el 25% dels continguts textuals que aconsegueixen aconseguir una qualificació de “perfecte” o “bo”, utilitzant SEO Writing Assistant com a eina, es posicionen en els primers llocs del cercador Google.

Una altra dada resaltante, és que el temps aproximat que cada usuari dedica per a l’optimització dels articles és al voltant de 2 minuts i mig, per mitjana, 3 minuts per la lectura de cada contingut.
Si parlem de la longitud dels articles, podem establir una mitjana de 810 paraules per cada text que carreguen els usuaris a internet. El 24% dels continguts publicats són considerats plagis o còpies.

Generalment, s’utilitzen 2 paraules clau per contingut.

S’han de considerar diversos aspectes al moment de crear un contingut, conèixer l’internet ens ajudarà a triomfar en ell.

https://mentedigital.es/agencia-seo-barcelona/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!