Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 de gener de 2019
0 comentaris

L’optimització de contingut en l’estratègia SEO

L’optimització de contingut en l’estratègia SEO segons un consultor seo

Dins el treball SEO, l’optimització de contingut és fonamental. La creació d’articles o publicacions persuasives, que representin utilitat, resulta un factor molt influent per al posicionament orgànic d’una pàgina o lloc web. Quan un usuari ingressa al teu lloc web, i troba un bon contingut, va tendir a tornar per noves informacions, a més, pot ser que ho transmeti o comparteixi per altres usuaris, la qual cosa pot realitzar-ho per mitjà de xarxes socials, blogs, fòrums. .. la millor publicitat és la que vam guanyar gràcies al nostre servei, és gratuïta i reflecteix la nostra qualitat.
No obstant això, per aconseguir publicitat per mitjà d’usuaris, necessitem que ells arribin a la nostra web, i aquí ens trobem amb el SEO i l’optimització de contingut.

Optimització de contingut i paraules clau

El SEO es refereix a totes les accions que realitzem perquè la nostra pàgina o lloc web aconsegueixi ocupar una bona posició dins dels resultats dels cercadors. Una de les accions més necessàries dins el SEO és l’optimització de contingut, dins de la qual es contemplen accions bàsiques com la recerca i selecció de paraules clau o keywords.

Les paraules claus ressalten quan parlem de contingut, ja que en base a elles és que us guiem per redactar articles o saber com descriure alguna publicació. Les keywords són importants ja que enllacen la nostra pàgina amb la cerca de l’usuari. És a dir, una persona posseeix algun dubte, ingressarà algunes paraules en el cercador (paraules clau) i Google desplegarà resultats que tinguin aquestes mateixes paraules clau com a elements descriptius del contingut.

A més, hem de cuidar que el nostre contingut es trobi bé redactat, sense errors d’ortografia o gramàtica, l’ús de les imatges o contingut multimèdia s’ha de donar de manera correcta, no hem de copiar informació d’una altra pàgina i pujar-la com a pròpia, això és plagi, Google ho va detectar i penalitzar, tampoc hem sobre exagerar amb l’ús de paraules clau, perquè poden confondre a l’usuari i al cercador.

A la web, sovint podem escoltar “el contingut és el rei”, això no és del tot mentida, ni del tot veritat. El contingut no és l’única cosa que valora Google, per la qual cosa, si ignores les altres accions SEO, pots publicar contingut fabulós que no serà vist per ningú. Però, d’altra banda, el contingut és fonamental, si optimitzes la teva web en les altres àrees, i ignores aquesta, no tindràs resultats favorables a mig llarg termini.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!