Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de setembre de 2018
0 comentaris

La búsqueda visual en SEO

Amb el passar dels anys han sorgit diverses modalitats de cerca. Si bé és cert que la recerca manual és la que comunament fem servir, no és menys cert que la que es realitza a través d’imatges o per l’ús de la veu ha marcat pauta en l’actualitat. Per aquest motiu el col·laborador Jim Yu descriu com els experts en màrqueting estan utilitzant la recerca visual i veu per a participar de manera més significativa amb el públic i no quedar-se enrere amb les noves tendències tecnològiques.

És per això que com vam comentar anteriorment si bé les estratègies d’optimització de motor de cerca (SEO) poden haver estat relativament constants, la seva definició i propòsit han canviat per complet. Això per l’impuls de tendències com la recerca visual i la recerca per veu, i per aquesta raó l’abast de la indústria s’ha expandit i evolucionat fins a esdevenir una mica més dinàmic i modern.

Aquesta innovació de recerca respon a la necessitat genuïna del mateix consumidor. I això ho explica un informe de Slyce.it, el qual indica que el 74 per cent dels compradors informen que la recerca de només text és insuficient per trobar els productes que desitgen. I per tant desitgen alguna cosa que s’adapti a les seves necessitats.

A través de la recerca visual i veu, els professionals del màrqueting poden participar de manera més significativa amb la seva audiència en cada etapa del seu viatge de compra. Això significa anar més enllà dels llocs web estàtics d’abans cap a experiències més interactives a les quals es pot accedir des de qualsevol lloc, en qualsevol moment, en qualsevol dispositiu.

En què consisteix la Recerca visual i veu segons un consultor seo?

Aquestes dues tendències que estan revitalitzant la indústria de la cerca: cerca visual i recerca per veu, tot i que estan vinculats i poden agrupar-se sota el paraigua de la “recerca sensorial”, són disciplines separades amb diferents implicacions per als especialistes en màrqueting de cerca.

La propera generació de recerca visual i veu converteix un telèfon intel·ligent en una eina de descobriment visual i de veu. En aquest cas es pot utilitzar una imatge com consulta de cerca, el que permet als consumidors buscar estils i objectes que en cas contrari tindrien dificultats per definir. Les tecnologies de recerca visual més populars són Google Lens i Pinterest Lens, però Amazon, Bing i una creixent llista dels principals minoristes estan invertint molt en aquesta àrea.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!